کشف و ضبط محموله بزرگ داروی کمیاب در زاهدان


کشف و ضبط محموله بزرگ داروی کمیاب در زاهدان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: محموله بزرگ داروی کمیاب توسط ماموران نیروی انتظامی استان و تیم بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه شناسایی، کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرزانه فرجیان افزود: در پی گزارش ماموران نیروی انتظامی استان مبنی بر کشف مقادیر زیادی دارو از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر زاهدان به زابل، تیم بازرسی معاونت غذا و دارو به محل اعزام و مشخص شد محموله مذکور بدون کسب مجوزهای قانونی و خارج از چرخه مجاز توزیع در حال جابجایی به شمال استان بوده و بیشتر اقلام دارویی کمیاب در کشور می باشد.

وی ارزش ریالی محموله مکشوفه را بالغ بر صد و نود میلیون ریال ذکر کرد و افزود: پرونده مذکور بلافاصله پس از تکمیل مستندات، جهت صدور رای به مراجع قضایی ارجاع شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تشکر از اقدام ارزشمند ماموران نیروی انتظامی استان در کشف و ضبط این محموله، تصریح کرد: عرضه خارج از چرخه مجاز توزیع و فروش بی ضابطه دارو سبب ایجاد کمبودهای کاذب دارویی در کشور و تضییع بیت المال و حقوق افراد جامعه می شود.
وی افزود: از مردم و تمامی دست اندرکاران و نهادهای نظارتی استان انتظار داریم درصورت مشاهده تخلف در زمینه فروش و عرضه اقلام دارو موضوع را از طریق شماره 190 و یا شماره تلفن های 33372058، 33372062 و 33372063 به کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گزارش کنند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند