تعمیر 288 واحد مسکونی ویژه مددجویان در همدان


تعمیر 288 واحد مسکونی ویژه مددجویان در همدان

گروه اجتماعی ــ مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: 231 منزل مسکونی در مناطق غیرمحروم و 57 منزل در مناطق محروم برای مددجویان از ابتدای سال جاری تعمیر شده است.

تعمیر 288 واحد مسکونی ویژه مددجویان در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمود فیضی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت این نهاد است.

وی افزود : از ابتدای سال جاری 231 منزل مسکونی در مناطق غیر محروم و 57 منزل در مناطق محروم برای مددجویان تعمیر شده است که در این زمینه 894 میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است.

فیضی در ادامه مسکن را امری جدی و اساسی در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این نهاد سعی دارد از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز از مددجویان استفاده کند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان همچنین گفت: در سال 98، 26 واحد مسکونی روستایی با مبلغ 468 میلیون تومان احداث‌ شده است.

وی همچنین بابیان اینکه 32 سرویس بهداشتی در سطح استان ساخته و بهسازی شده است، گفت: این طرح 76 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

فیضی گفت: هزینه مسکن‌های ساخته و تعمیر شده از اعتبارات دولت، صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده در استان، کمک‌های مبتنی بر نیاز، ارائه تسهیلات از صندوق امداد ولایت و آورده مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه هفت واحد شهری به‌صورت معوض و بلاعوض خریداری‌شده است، گفت: 405 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

فیضی همچنین به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان اشاره و این مهم را ازجمله خدمات ماندگار برای مردم دانست و افزود: پرداخت اجاره‌بها به مستأجران نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تأمین آرامش مددجویان است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت