راهنمای خرید اینترنتی مبل و مبلمان + قیمت


راهنمای خرید اینترنتی مبل و مبلمان + قیمت

مبل‌ها انواع مختلف زیادی در سبک و طرح دارند که از انواع آن‌ها می‌توان به مبل‌های سلطنتی یا استیل، کلاسیک و نیمه کلاسیک و راحتی اشاره کرد که با توجه به هدف از خرید و سبک منزل می توانید مورد مد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا بنار بر اعلام آف دکور، در زمان‌های گذشته در اکثر خانه‌ها در قسمت پذیرایی از پشتی و سایر وسایل راحتی این چنینی برای پذیرایی و نشیمن مهمان‌ها استفاده می‌کردند اما هر چه به زمان حال نزدیکتر شدیم این ابزار تغییراتی را متحمل شدند و امروزه جای خود را به مبل‌ها دادند و چون این مبل‌ها با استقبال زیاد مردم رو به‌ رو شده است، طراحان و تولیدکنندگان سعی کردند در رنگ‌ها و طرح‌ها و جنس‌های مختلف مبل‌ها را طراحی و تولید کنند و به مشتری‌ها به طرق مختلف عرضه می‌کنند.

راهنمای خرید مبل

برای خرید مبلمان نباید تنها ویژگی های ظاهری مبل مثل زیبایی و رنگ برای شما مهم باشد زیرا در این صورت دیر یا زود خرید شما دلتان را می‌زند چون مبلمان شما با آگاهی کافی خریداری نشده است. برای خرید صحیح و مناسب باید به موارد زیادی توجه داشته باشید که در ادامه به شما خواهیم گفت.

موادی که در ساخت مبل‌ها استفاده می‌شود از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در کیفیت و قیمت و دوام مبلمان است و بهتر است وقتی می‌خواهید مبلی را خریداری کنید از فروشنده بخواهید در مورد مواد به کار رفته در آن برایتان توضیح دهد تا با آگاهی بیشتر تصمیم‌گیری کنید.

ابعاد استاندارد برای مبلمان

وقتی می خواهید مبلی خریداری کنید حتما به اندازه ی طول، عرض و ارتفاع مبل توجه کنید تا از اندازه‌های استاندارد برخوردار باشد و شما با استفاده از آن احساس خوشایندی داشته باشید و سلامت فیزیکی شما حفظ شود.

جنس نشیمن و روکش مبلمان

در نظر داشته باشید که نشیمن مبل باید طوری باشد که نه زیاد سفت باشد که احساس راحتی نداشته باشید و نه زیاد نرم باشد که برای نشست و برخواست به زحمت بیافتید. پارچه‌ای که به عنوان رویه بر روی مبل قرار می‌گیرد باید جنس مناسبی داشته باشد و دوام خوبی داشته باشد.

استحکام بدنه مبلمان

سعی کنید برای خرید مبلمان حتما دسته و پایه‌های مبل را هم بررسی کنید. زیرا باید پایه‌ها طوری محکم باشد که بعد از مدتی استفاده و نشست و برخاست دچار شکستگی یا لق‌زدگی نشود. اگر در ساختار مبل چوب مرغوبی به کار رفته باشد مبلمان محکم‌تر و سبک‌تر و با دوام‌تر خواهد بود.

خرید مبلمان با توجه به فضای در دسترس

قبل از خرید حتما تعیین کنید که قرار است چه مقدار فضا در اختیار این مبلمان قرار بگیرد و در کجای خانه قرار است این مبل گذاشته شود. خیلی‌ها به این موضوع توجهی ندارند و ممکن است مبلمانی را بخرند که داخل خانه نمای جالبی نداشته باشد و برای خانه کوچک یا بزرگ باشد و این همه هزینه و وقت نتیجه ی مطلوب را ندهد.

ضمانت و گارانتی مبلمان

سعی کنید قبل از قطعی کردن خرید، گارانتی را هم بررسی کنید و از وجود آن اطمینان حاصل کنید. معمولا آن‌هایی که اطمینان بیشتری نسبت به محصولاتشان دارند گارانتی و ضمانت‌نامه را راحت‌تر در اختیار خریدار قرار می‌دهند و مطمئن هستند که جنس آن‌ها آنقدر مرغوب است که به این زودی دچار مشکل نمی‌شود و شما از بابت هزینه‌ای که کرده‌اید خیالتان راحت خواهد بود.

نکات مورد نظر در خرید مبلمان استیل و کلاسیک

هر چه طرح‌ها و منبت‌کاری‌هایی که روی مبل کار شده، ظریف‌تر و متراکم‌تر باشد به نسبت آن قیمت مبلمان هم بالاتر خواهد بود. معمولا مبل‌های کلاسیک حجم و منبت کمتری نسبت به استیل دارند و قیمت کمتری دارند.

تعیین بودجه‌ی خرید مبلمان

بهتر است قبل از اقدام به خرید مبلمان حدود قیمت را مشخص کنید، زیرا این کار تا حدودی کار شما را آسان‌تر می‌کند. قیمت مبل ها هم ارتباط مستقیم با موادی که در ساخت آنها به کار می‌رود دارد و شما با هر بودجه ای میتوانید در نهایت خرید خود را انجام دهید.

فوم به کار رفته در مبلمان

معمولا فوم‌ها کیفیت‌های متفاوتی دارند و نسبت به اسفنج‌هایی که در مبل‌ها به کار می‌روند دوام بیشتری دارند. اگر به مبل فروشی‌ها مراجعه کرده باشید حتما دیده‌اید که فروشنده‌ها از اصطلاح فوم گرم و یا فوم سرد استفاده می‌کنند که خیلی از افراد نمی‌دانند که معنی این سرد و گرم بودن چیست؟

وقتی که گفته می‌شود یک فوم گرم است به این علت است که در دمای بالا در کوره‌ها ساخته شده‌اند و معمولا سفت هستند و بعد از اینکه در طولانی مدت از آنها استفاده کردید، کم‌کم خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند و تغییر شکل می‌دهند. در عوض فوم سرد با حرارت غیرمستقیم و دمای کم ساخته می‌شود و فرصت بیشتری داشته که شکل بگیرد و برای همین حالت ارتجاعی بهتری نسبت به فوم‌های گرم دارند و طول عمر آنها بیشتر است.

راهنمای قدم به قدم ثبت سفارش در آف دکور

برای خرید مبلمان از سایت آف دکور، اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت شوید و دسته‌بندی‌های مبلمان و سایر سرویس خواب‌ها و صنایع چوبی را آنجا به تفکیک مشاهده خواهید کرد و شما می‌توانید وارد دسته‌بندی مبلمان شوید و مبل مورد نظر خود را در صفحه‌ای که می‌خواهید انتخاب کنید.

راهنمای خرید اینترنتی مبل و مبلمان + قیمت

سپس وارد صفحه مورد نظر شوید و بعد از اینکه محصولات را مشاهده کردید می‌توانید مشخصات دقیق‌تر هر کدام از آنها را به همراه قیمت در صفحه آنها مشاهده کنید و وقتی که تصمیم گرفتید یکی از موارد را خریداری کنید، محصول مورد نظر را به سبد کالای خود اضافه می‌کنید و با فشردن دکمه خرید محصول این محصول که انتخاب کرده‌اید به سبد خرید شما اضافه خواهد شد.

راهنمای خرید اینترنتی مبل و مبلمان + قیمت

بعد از اینکه مراحل مختلف ثبت سفارش را طی کردید و حساب کاربری ایجاد کرده و اطلاعات خود را وارد کردید آدرس محلی که قرار است مبلمان به آنجا تحویل داده شود را هم وارد می‌کنید و نوع روش حمل و نقل را نیز انتخاب می‌کنید و همچنین مشخص می‌کنید که تمایل دارید روش پرداخت شما به چه صورت باشد و در نهایت سفارشی که انجام داده‌اید را تایید می‌کنید تا بعد از طی چند روز کاری آن محصول که سفارش داده‌اید برای شما ارسال خواهد شد. در ضمن ارسال محصولات برای تهران رایگان می‌باشد.

راهنمای خرید اینترنتی مبل و مبلمان + قیمت

راهنمای خرید اینترنتی مبل و مبلمان + قیمت

خرید اینترنتی مبل در آف دکور

سایت آف دکور (offdecor.com) برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران درب منزل دریافت کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!