فرماندار شهرستان خمینی‌شهربه مناسبت درگذشت امام جمعه خمینی شهر امروز را عزای عمومی در خمینی شهر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم‌زاده گفت: درپی درگذشت امام جمعه خمینی شهر و به مناسبت تجلیل از زحمات ایشان امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد در شهرستان خمینی‌شهر عزای عمومی اعلام گردید و کلیه مراسمات جشن در سطح شهرستان خمینی شهر لغو شد.

متن پیام فرماندار خمینی‌شهر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی و جلیل‌القدر، مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله شیخ عباس رحیمی امام‌جمعه شهر خمینی‌شهر، از اساتید برجسته اخلاق، چهره محبوب و مردمی موجب تاثر و اندوه فراوان گردید و قلب آحاد مردم شهرستان خمینی‌شهر را اندوهگین کرد.

آیت‌الله رحیمی برای مردم پدری دلسوز و خدمتگزاری صادق و پرتلاش و برای مسوولان و مدیران شهرستان مشاوری امین و اسوه‌ای در مدیریت بود که در طول حیات با برکت خویش در چهل سال اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج و نشر معارف غنی اسلامی و قرآن و اشاعه فرهنگ منور اهل‌بیتی، حضوری موثر و تاثیرگذار داشت.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه وتألم روحی شدید رحلت این عالم وارسته و چهره انقلابی و مردمی را به محضر همیشه نورانی حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، مردم شریف و ولایتمدار شهرستان خمینی‌شهر و بیت مکرم معظم‌له تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای این عالم وارسته علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.