تعویق احتمالی رونمایی از شاسی بلند ایران خودرو


تعویق احتمالی رونمایی از شاسی بلند ایران خودرو

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، در طرحی که توسط مرکز تحقیقات و نوآوری ایران خودرو طی چند سال گذشته پیگری و اجرا شده، این شرکت برای اولین بار محصولی شاسی بلند را طراحی کرده است. ایران خودرو البته در گذشته و هم اکنون نیز محصولات شاسی بلند در سبد تولیدات خود داشته و دارد، اما این برای اولین بار است که خود به طراحی چنین خودرویی ورود می کند. 

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، در طرحی که توسط مرکز تحقیقات و نوآوری ایران خودرو طی چند سال گذشته پیگری و اجرا شده، این شرکت برای اولین بار محصولی شاسی بلند را طراحی کرده است. ایران خودرو البته در گذشته و هم اکنون نیز محصولات شاسی بلند در سبد تولیدات خود داشته و دارد، اما این برای اولین بار است که خود به طراحی چنین خودرویی ورود می کند.

به گفته یک منبع آگاه، چند نمونه از محصول شاسی بلند ایران خودرو به تولید رسیده و قرار بوده در هفته دولت از آن رونمایی شود. این در حالی است که هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو یکشنبه از سمت خود برکنار شد و حال مشخص نیست برنامه رونمایی از شاسی بلند این شرکت سر جایش است یا به آینده موکول خواهد شد. البته احتمال قریب به صحت آن است که ایران خودرویی ها رونمایی از شاسی بلند خود را به تعویق بیندازند.

هنوز جزئیات زیادی از ظاهر و مشخصات فنی این محصول به بیرون درز نکرده، با این حال گفته می شود شاسی بلند ایران خودرو بر پایه پلت فرم دنا طراحی و ساخته شده است.

*طرح تزئینی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022