پلیس راه همدان خواستار سرعت بخشیدن در اجرای طرح های راهداری شد


پلیس راه همدان خواستار سرعت بخشیدن در اجرای طرح های راهداری شد

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان همدان با انتقاد از تاخیر در بهره برداری دور برگردان سه راهی اصله و افزایش سوانح فوتی و جرحی در این جاده خواستار بهره برداری سریع این طرح ها شد.

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: محور فرعی سه راهی اصله یکی از جاده های حادثه خیز و پر ترافیک این استان است چرا که بیشتر شهروندان فامنینی ساکن قم، کرج و ساوه روزهای پایان هفته برای دیدار خانواده به این روستا مراجعه می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین کارخانه سیمان که محل تردد بسیاری از کامیون ها است در این مسیر قرار دارد و وجود این کارخانه نیز بر ترافیک این مسیر فرعی افزوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: هم اینک تقاطع این مسیر فرعی به صورت «آنتنی» بوده که اداره راهداری برای اصلاح آن اقدام به ایجاد دور برگردان استاندارد کرده است.

وی یادآوری کرد: روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با وانت مزدا در سه راهی اصله، به علت رعایت نکردن حق تقدم هنگام دور زدن، هفت تن از سرنشنان هر ۲ وسیله نقلیه مجروح و مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ فقره سانحه جرحی در جاده های برون شهری همدان رخ داده که منجر به مجروح شدن ۴۶ تن شده است.

سرهنگ عزیزی افزود: در سانحه دیگری در جاده همدان - غارعلیصدر به علت برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری در نزدیکی پل در حال ساخت ۹ تن مجروح شدند که اگر سرعت این خودروها بالا بود شاهد مرگ گروهی بودیم.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند