تیراندازی در آمریکا چهار زخمی برجا گذاشت


تیراندازی در آمریکا چهار  زخمی برجا گذاشت

تهران – ایرنا – یک فرد مسلح مقابل کتابخانه‌ای در نزدیکی دانشگاه «کلارک آتلانتا» امریکا به روی 200 نفر آتش گشود که بر اثر آن چهار دانشجو زخمی شدند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس از آتلانتا، تیراندازی سه شنبه شب پس از ساعت۲۲ و ۳۰ دقیقه در آتلانتا مرکز ایالت جورجیا روی داد و فرد تیرانداز از صحنه گریخت و هنوز بازداشت نشده است.

براساس اعلام پلیس آتلانتا، وضعیت زخمی شدگان در این تیراندازی پایدار است و حال هیچ کدام وخیم نیست.۹۱۰۹

به گفته ماموران تحقیق، قبل از تیراندازی بحث و جدلی میان دو گروه در گرفت و سپس یک نفر شروع به تیراندازی کرد.

این تیراندازی در حالی روی داد که دو شهر ال پاسو و دیتون آمریکا به تازگی صحنه حملات مرگباری بود که شمار زیادی کشته و زخمی برجا گذاشت.

یک جوان ۲۱ ساله روز ۱۲ مرداد با ورود به یک فروشگاه در شهر مرزی ال پاسو ایالت تگزاس اغلب حاضران را که لاتین تبار بودند، به گلوله بست و ۲۲ نفر را کشت. بیش از ۲۶ نفر نیز در این تیراندازی زخمی شدند. هشت تن از کشته شدگان این حادثه، ‌ مکزیکی بودند.

یک بیانیه چهار صفحه ای که گفته می شود از سوی «پاتریک کروسیوس» عامل این تیراندازی نوشته شده و بعدا در یک پیام رسانه ای آنلاین مورد استفاده افراط گراها منتشر شد، این حمله را به عنوان «پاسخی به اشغال تگزاس از سوی لاتین تبارها» توصیف کرد.

بسیاری «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را پس از تیراندازی ال پاسو به باد انتقاد گرفتند و لفاظی های نژادپرستانه وی را محرک این گونه حملات دانستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس