پزشکان برای نصب کارتخوان بهانه تراشی می‌کنند؟


پزشکان برای نصب کارتخوان بهانه تراشی می‌کنند؟

رئیس سازمان نظام پزشکی در مکاتبه‌ای با سازمان مالیاتی، خواستار تعویق اجرای حکم قانونی نصب کارتخوان در مطب پزشکان، تا زمان آموزش روند ثبت کارتخوان و اطلاع رسانی کامل به این صنف شد.

پزشکان برای نصب کارتخوان بهانه تراشی می‌کنند؟

محمد رضا ظفرقندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در مکاتبه‌ای با رئیس سازمان مالیاتی با اشاره به اطلاعیه دعوت از صاحبان حرف و مشاغل پزشکی پیراپزشکی و داروسازی جهت برگزاری دوره آموزشی مرتبط با راه اندازی و ثبت پایانه فروشگاهی خواستار، تعویق این امر تا زمان برطرف شدن اشکالات شد.

در این نامه آمده است، دستور فرمایید ضمن هماهنگی مورد لزوم با بانک مرکزی و ایجاد زیرساخت لازم و رعایت حقوق شهروندی در آموزش اعضای سازمان، تا زمان امکان ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروش به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان مالیاتی، اشنایی اولیه مودیان با روند ثبت کارتخوان و استفاده از آن این امر به تعویق افتاده و در این فرصت با هماهنگی لازم و اموزش مناسب که در جلسات مشترک که تدوین خواهد اطلاع رسانی به شکل کامل انجام شود.

گفتنی است، در برخی شبکه‌های اجتماعی درباره نامه ریاست سازمان نظام پزشکی درخصوص لزوم آموزش پایانه فروشگاهی اشتباهِ برداشت رخ داده است. منظور از این نامه، آموزش مراحل ثبت کارتخوان‌ها در سامانه سازمان امورمالیاتی بوده و بحث آموزش کار با کارتخوان مطرح نیست.

به عنوان نمونه نام شرکت س. ک. هنوز در سامانه سازمان امور مالیاتی درج نشده و کارتخوان این شرکت هنوز قابل ثبت نیست. همچنین شنیده شده بعضی شرکت‌ها نیز شماره سریال مدنظر سازمان امور مالیاتی را در اختیار قرار نداده‌اند.

پزشکان برای نصب کارتخوان بهانه تراشی می‌کنند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرکت چینی نمایشگر آیفون SE را تامین می‌کند!