خبرنگار اشپورت آینس: کای هاورتز می‌خواهد تابستان سال آینده قدم بعدی را در مسیر دوران حرفه‌ای‌اش بردارد


خبرنگار اشپورت آینس: کای هاورتز می‌خواهد تابستان سال آینده قدم بعدی را در مسیر دوران حرفه‌ای‌اش بردارد

در میان بازیکنان جوان آلمانی که آینده درخشانی در پیش دارند، نام کای هاورتز بیش از بقیه به گوش می...

طرفداری - کای هاورتز، یکی از بازیکنان برجسته و مستعد بوندس لیگاست و توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده است. گزارش های خبری مختلفی در مورد احتمال ترانسفر او به بایرن مونیخ منتشر شده ولی نهایی کردن این انتقال اصلا آسان نخواهد بود.

به گزارش فلورین پلتنبرگ، خبرنگار اشپورت آینس، کای هاورتز می خواهد تابستان آینده قدم بعدی را در مسیر دوران حرفه ای اش بردارد. در حال حاضر اصلا مشخص نیست مقصد او کدام تیم است. مشخصا بایرن مونیخ هر کاری لازم است انجام خواهد داد تا این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد. بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال هم به او علاقه مند هستند. البته خود کای، امکان انتقال به ایتالیا یا فرانسه را رد کرده است. گزینه های او ماندن در آلمان یا سفر به انگلیس یا اسپانیا هستند. بایرن در راه جذب هاورتز می تواند به شانس خود امیدوار باشد چون رابطه خوبی با مدیر برنامه های او دارد و مدیر برنامه های گنابری هم در این میان می تواند کمک کند.

البته باید این نکته را هم در نظر داشت که هاورتز از کودکی طرفدار بارسلونا بوده است. بعد از انتقال های بزرگی که در تابستان جاری اتفاق افتاد (مثل ژائو فلیکس به اتلتیکومادرید و دی یونگ به بارسلونا) بایرن لورکوزن انتظار دارد در ازای موافقت با انتقال کای، 100میلیون یورو به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید