338 گروه جهادی در مناطق محروم خراسان شمالی خدمت می‌کنند


338 گروه جهادی در مناطق محروم خراسان شمالی خدمت می‌کنند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: هم اکنون 338 گروه جهادی در مناطق محروم این استان 863 هزار نفری و در حوزه های مختلف خدمت می‌کنند.

سرهنگ ابوالقاسم چمن روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک کال ایمانی مانه و سملقان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۲ گروه جهادی غیر بومی هم از دانشگاه های برتر کشور در استان خراسان شمالی حضور دارند که در زمینه های فرهنگی، بهداشت،درمان، عمران،آموزشی مشغول خدمت به مردم هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ نفر از دانشجویان که شامل۱۴۰ نفر آقا و ۶۰ نفر خانم در شهرک کال ایمانی و روستاهای اطراف مشغول ساخت ۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و دیگر امور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی نیز گفت: جوانان نخبه و دانشجویان با تلاش و همت جهادی در مناطق محروم ایثار می کنند که باید از آنان الگو گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: جوانان ما امروز باید از ۴۰ سال تجربه ای که بزرگان کسب کرده اند استفاده کنند.

وی اظهار داشت : جهاد سازندگی را از خودتان شروع کنید و همزمان با آن روح را صیقل دهید.

به گزارش ایرنا کلنگ ساخت مسجد غدیر محله عشایری قنبری ها در بخش مانه با مساحت ۱۵۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان توسط نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی بر زمین زده شد.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه وسملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و بخش مانه به عنوان محرومترین بخش استان خراسان شمالی محسوب می شود.

۷۱۸۳/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی