روایت واقعه غدیر توسط 80 راوی اربعین/ 800 اجرا در بوستان‌های تهران


روایت واقعه غدیر توسط 80 راوی اربعین/ 800 اجرا در بوستان‌های تهران

حجت‌الاسلام شریف‌تبار با اعلام روایت واقعه غدیر توسط 80 راوی اربعین، گفت: در این طرح حداقل 800 اجرا به‌صورت مصور و با اهدای هدایایی در بوستان‌های تهران در روز عید غدیر به نمایش گذاشته شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» گفت: 80 راوی از طلاب دانش‌آموخته رشته تبلیغ و ارتباطات گرایش حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری و انجمن راویان اربعین کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با همکاری ستاد غدیر و هیئت رزمندگان اسلام، در روز عید غدیر رویداد بزرگ غدیر را به‌صورت تصویری روایتگری می‌کنند.

معاون هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین افزود: برای اجرای این طرح راویان در یک دوره آموزشی و توجیهی فشرده شرکت کردند و کارگروه مطالعات و تحقیقات برای تولید نرم‌افزار روایتگری غدیر و اسلایدهای موردنیاز بر اساس منابع و متون متقن تشکیل و الحمدالله نرم‌افزار مناسبی تهیه و تولید شد.

وی یادآور شد: با توجه به تجربه محدود سال قبل، تهیه تجهیزات لازم و موردنظر و تدارک امکانات برای انتقال و جابجایی راویان با هماهنگی دستگاه‌های مختلف به‌ویژه هیئت رزمندگان اسلام و ستاد غدیر فراهم شد و پیش‌بینی می‌کنیم حداقل ۸۰۰ اجرا به‌صورت مصور و با اهدای هدایایی در بوستان‌های تهران در روز عید غدیر به نمایش گذاشته شود.

وی با اعلام آمادگی برای اجرای این برنامه‌ در سایر شهرها و اماکن عمومی خاطرنشان کرد: از سال آینده این برنامه در سایر شهرها نیز اجرا می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا