جشنواره فیلم کودک در گرمسار برگزار می‌شود


جشنواره فیلم کودک در گرمسار برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار از میزبانی این شهرستان برای اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در استان سمنان خبر داد و گفت: این جشنواره از 28 مردادماه آغاز شده است.

جشنواره فیلم کودک در گرمسار برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، نعمت اله قنبری نیکدل،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار عصر روز گذشته 30 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ۲۸ مردادماه در سراسر کشور آغازشده که این شهرستان میزبان اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در استان سمنان است.

وی ادامه داد: در این جشنواره سهمیه استان سمنان اکران ۱۰ فیلم کودک و نوجوان است که در این راستا آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان پنجشنبه ۳۱ مردادماه به میزبانی سالن سینما ابریشم گرمسار برگزار می‌شود.

قنبری نیکدل متذکر شد: حضور خانواده‌ها همراه با کودکان و نوجوانان خود در محیط سینما نقش مؤثری در تحکیم روابط خانواده با فرزندان دارد که این امر قطعاً در فرهنگ عمومی و حمایت از سینمای کشور نیز نقش‌آفرین خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار بر لزوم تشویق کودکان و نوجوانان برای حضور در این مراسم و تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره، تاکید کرد و افزود: تماشای فیلم‌های این جشنواره رایگان بوده و عموم مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان می‌توانند در سه سانس عصر در سینما ابریشم گرمسار برای تماشای فیلم‌ها حضور یابند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا