نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 110 غرفه در ابرکوه افتتاح شد


نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 110 غرفه در ابرکوه افتتاح شد

یزد - ایرنا – برای رفاه حال مردم و با هدف کمک به تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور امام جمعه ابرکوه  و جمعی از مسئولان در محوطه مجموعه  ورزشی شهید پور اکبری این شهر افتتاح شد.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ابرکوه چهارشنبه شب در آیین افتتاح این نماشگاه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این طرح با هدف تنظیم بازار و ویژه بازگشایی مدارس بر پا شده است.

سید مسعود میرحسینی افزود: این نمایشگاه دارای ۱۱۰غرفه مواد غذایی ، پوشاک ، کیف و کفش و لوازم التحریز ، صنایع دستی است که تا ۶ شهریور ماه ازساعت ۱۶تا ۲۳ دایر است .

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 110 غرفه در ابرکوه افتتاح شد

این مسئول با اشاره به شعار امسال مبنی بر رونق تولید ، خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از مصرف کالای ایرانی ، عرضه کالا در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد انجام و همچنین قند ، نبات و شکر نیز در غرفه تنظیم بازار با نرخ مصوب به شهروندان عرضه می شود.

میرحسینی ادامه داد: علاوه برایجاد ۳۰ غرفه از سوی واحدهای صنفی ابرکوه، صنوف مختلف از استان‌های یزد ، فارس، اصفهان، آذربایجایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی، تهران، مازندران، چهارمحال و بختیاری و زنجان در این نمایشگاه شرکت دارند.

وی ، از مردم خواست هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این اداره اطلاع دهند.

این نمایشگاه با همکاری فرمانداری ، اتاق اصناف و اعضای کمیته برگزاری نمایشگاه دایر شده است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا