رزمایش ضد اغتشاش در زندان های همدان برگزار می شود


رزمایش ضد اغتشاش در زندان های همدان برگزار می شود

همدان- ایرنا- رزمایش ضد شورش و ناامنی با هدف ارتقای امنیت در زندان های این استان برگزار می شود.

مدیرکل زندان های همدان روز پنجشنبه در نشست با فرمانده یگان ویژه همدان اظهار داشت: حفظ و ارتقاء امنیت در زندان ها، اصلی ترین رویکرد یگان حفاظت سازمان زندان های کشور است بنابراین این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی زندان برای مقابله با حوادث و ناآرامی های احتمالی برگزار می شود.

پژمان پروین اضافه کرد : برگزاری این قبیل رزمایش ها برای ارتقای سطح امنیت زندان ها بسیار مهم بوده و تمرین ها، آموزش های مکرر و منظم در این خصوص می تواند در ارتقاء توان رزمی کارکنان یگان مفید واقع شود.

وی بیان کرد: برای اجرای این رزمایش یک سناریو با شیوه جدید برنامه ریزی شده و از تمام ظرفیت های موجود استفاده می شود تا هنگام بروز اتفاقات و حوادث احتمالی، آمادگی لازم وجود داشته باشد.

مدیرکل زندان های همدان با تاکید بر اهمیت و ضرورت انجام رزمایش در زندان ها گفت: قبل از وقوع حادثه باید اقدام های پیشگیرانه صورت پذیرد و باید بدانیم که برگزاری این رزمایش ها تنها برای رفع تکلیف و ارایه گزارش و مستند سازی نیست.

پروین با قدردانی از تعامل عوامل نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد: این تعامل سازنده به همراه برگزاری رزمایش ها با همکاری نیروی انتظامی در زندان ها ادامه یابد تا توان مقابله ای در مواقع حساس افزایش یابد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...