615 پروژه طی هفته دولت در رشت به بهره‌برداری می‌رسد


615 پروژه طی هفته دولت در رشت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت در فرمانداری افزود: این تعداد پروژه با هزینه کرد ۳۷۳ میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان رشت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: از این تعداد، ۲۱۴ پروژه در فصل عمران شهری و روستایی اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان، ۹طرح در صنعت و معدن با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان، پنج پروژه در بخش کشاورزی با ۲۱ میلیارد تومان، سه طرح در حوزه تعاون با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، ۱۶۱ طرح در مخابرات با ۱۳ میلیارد تومان، ۱۱ پروژه در ورزش و جوانان با ۱۱ میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان رشت مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده در افتتاح این پروژه ها را یک هزار و ۴۷۷ نفر عنوان و خاطر نشان کرد: از این تعداد فرصت های اشتغالزایی، ۸۲۳ نفر اشتغال موقت و ۶۵۴ نفر اشتغال دائمی ایجاد می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان رشت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند و فعال کردن واحدهای راکد، کاریست که می توانیم درباره رونق تولید انجام دهیم.

وی در ادامه سخنانش با بیان برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری خاطر نشان کرد: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهار رکن در انتخابات است که مهمترین رکن مشارکت عمومی مردم است که بایستی به این مهم اهتمام شود.

فرماندار رشت بیان داشت: از همه احزاب، گروه های سیاسی، شخصیت ها و افرادی که نقش مرجع را برای مردم دارند، دعوت می کنیم تا بستری فراهم کنند که همه مردم فعالانه در انتخابات حضور داشته باشند.

وی با اشاره به شکل گیری ستاد انتخابات کشور از اردیبهشت ماه سال جاری و با بیان این که در فرمانداری شهرستان رشت نیز از یک ماه گذشته عملا کار را آغاز کردیم، اضافه کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات همه ادارات، دستگاه ها، نهادها موظف، همکاری با فرمانداری هستند.

مومنی زاده در بخش دیگری از سخنانش در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع صرفه جویی در دستگاه ها و ادارات به ویژه در حوزه برق اظهار داشت: آندسته از اداراتی که بیشترین مصرف را در بخش برق داشته باشند، اعلام و برخورد قانونی انجام می شود.

وی با اشاره به دور دیگری از سفرهای تابستانی مردم در شهریور ماه تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های عضو خدمات سفر تمهیدات لازم را فراهم کنند تا شهروندان و گردشگران در شهرستان رشت با مشکل مواجه نشوند.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی