مدرسه علمیه «مدینه العلم کاظمیه» یزد افتتاح شد


مدرسه علمیه «مدینه العلم کاظمیه» یزد افتتاح شد

گروه معارف- مدرسه علمیه «مدینه العلم کاظمیه» در مراسمی با حضور آیت‌الله سبحانی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اساتید و طلاب مدارس علمیه یزد افتتاح شد.

مدرسه علمیه «مدینه العلم کاظمیه» یزد افتتاح شدبه گزارش ایکنا از یزد، مدرسه علمیه «مدینه العلم کاظمیه» ظهر امروز، 31 مردادماه در مراسمی با حضور آیت‌الله العظمی سبحانی از عظام مرجع تقلید، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، آیت‌الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور، آیت‌الله خاتمی عضو خبرگان رهبری، آیت‌الله وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمعی دیگر از مسئولان و طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه استان یزد افتتاح شد.

ساخت این حوزه علمیه در سال ۹۳ در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع آغاز شد و در جوار آن نیز مسجدی با متراژ بیش از ۱۳۰۰ مترمربع نیز طراحی شده است.

مدرسه مدینة العلم کاظمیه در 5 طبقه، سه طبقه آن حجره‌های طلاب و یک طبقه نیز پارکینگی با ظرفیت 160خودرو طراحی شده است.

در طبقه زیر زمین نیز سالن همایش‌ها، کتابخانه و در طبقه همکف علاوه بر مدیریت، اتاق‌های کلاس‌ها قرار دارد و سوئیت برای اساتید و سه حیاط مرکزی به صورت سنتی و مدرن از دیگر بخش‌های این ساختمان است.

مدرسه علمیه مدینه العلم الکاظمیه یزد به همت حجت‌الاسلام سید محمدکاظم مدرسی یزدی احداث شده و ظرفیت آن نزدیک به ۵۰۰ نفر طلبه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان