دولت با بودجه 14 میلیارد دلاری کالاهای اساسی چه کرده است؟


دولت با بودجه 14 میلیارد دلاری کالاهای اساسی چه کرده است؟
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: با گذشت ۵ ماه از سال دولت گزارشی درباره مصوبه مجلس برای اختصاص ۱۴ میلیارد دلار به کالا‌های اساسی به نمایندگان ارائه نکرده است.

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با طرح این سوال که دولت با بودجه ۱۴ میلیارد دلاری برای تأمین کالا‌های اساسی چه کرده است، گفت: با گذشت ۵ ماه از سال، دولت گزارشی درباره مصوبه مجلس برای اختصاص ۱۴ میلیارد دلار به کالا‌های اساسی به نمایندگان ارائه نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر تیم مدیریتی دولت منسجم و دارای برنامه بود در چند وقت اخیر شاهد افزایش بی‌رویه قیمت کالا‌ها و اجناس ضروری نبودیم، افزود: یک روز گوشت، یک روز سیب زمینی و روز دیگر مرغ دچار تغییر قیمت می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه توزیع کالای اساسی با نرخ ارز دولتی حق عموم مردم است، ادامه داد: مردم باید بتوانند با کارت‌های الکترونیکی سهمیه خود از کالا‌های اساسی را دریافت کنند، با گذشت حدود نیمی از سال، متأسفانه هنوز ۱۴ میلیارد دلار بودجه مصوب برای تأمین مایحتاج به دست مردم نرسیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ربط نام اشخاصی که برای واردات کالا‌های اساسی ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، اما با آن کالاهای دیگری وارد کرده و یا کالا را با قیمت بالا به دست مردم رسانده‌اند را به قوه قضائیه اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس