سینما سیار شهمیرزاد گشایش یافت


سینما سیار شهمیرزاد گشایش یافت

سمنان- ایزنا- سینما سیار شهمیرزاد در سالن آمفی تئاتر خورشید این شهر عصر جمعه توسط سیروس الوند کارگردان اهل شهمیرزاد، علی جعفری و نوید کوهبر معاونان اجرایی انجمن سینمای جوانان ایران و مسئولان و هنرمندان و مردم این شهر با اکران فیلم «دست های آلوده» گشایش یافت.

مدیر موسسه فرهنگی هنری باران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: این آمفی تئاتر با هدف انجام برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی پس از چند ماه تلاش بی وقفه بصورت تخصصی تجهیز و با واگذاری سیستم پخش فیلم سینما سیار از انجمن سینمای جوانان استان سمنان بصورت رسمی برای استفاده مردم هنر دوست شهمیرزاد به راه افتاد.

رضا عقیلی همچنین با تاکید بر اینکه شهمیرزاد به عنوان شهری گردشگری و میهمان پذیر متاسفانه سالها فاقد سینما بوده است از اکران فیلم های روز سینما ایران در این سالن خبر داد و اعلام داشت از این پس شهروندان شهمیرزاد و گردشگران می توانند شاهد اکران های سینمایی در این سالن باشند.

این مجموعه زیر نظر موسسه باران در سالهای اخیر با برگزاری بیش از 40 مجموعه نمایشگاه های هنری و ورکشاپ های آموزشی فضای متفاوتی را در شهر گردشگری شهمیرزاد ایجاد کرده است و اکنون با افزوده شدن آمفی تئاتر خورشید بیش از گذشته شاهد برگزاری برنامه های فرهنگی در این مجموعه خواهیم بود.

انجمن سینمای جوانان مسوول واگذاری سیستم های پخش فیلم سینما سیار است.

انجمن سینمای جوانان استان سمنان با پیگیری های انجام شده توانسته ۲ دستگاه پخش سینما سیار را برای استان سمنان تحویل بگیرد که این سیستم ها طی تفاهم نامه ای با موسسات فرهنگی در شهمیرزاد و آرادان استان سمنان واگذار شده است.

۷۴۰۸/۹۸۵۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو