وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه است


وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: در شرایطی که دشمنان نظام در تلاش‌اند که یاس و نا امیدی را به جامعه تزریق کنند، همدلی و وحدت مسئولان و مردم نیازی حیاتی می‌باشد.

به گزارش ایرنا ، ماریا موسوی روز شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت امور سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیله‌سوار افزود: در سایه وحدت است که می‌توان از ظرفیت‌های مناطق مختلف استان برای توسعه و پیشبرد اهداف نظام گام‌های موثر برداشت.

او اظهار داشت: همه باید همدل و همگام برای خدمت به مردم تلاش کنیم زیرا دولت و مسئولان همه خادم ملت هستند و هیچ عاملی نباید مانع خدمت به مردم شود.

وی اظهار داشت: ارزیابی و نیازسنجی و استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های مختلف باید در اولویت مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد تا شاهد ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه باشیم.

فرماندار بیله‌سوار نیز در این مراسم گفت: در کنار یکدیگر بودن و استفاده از ظرفیت‌ها تنها راه آبادانی و اشتغال‌زایی در این شهرستان مرزی است.

حسن قبادی افزود: بیله‌سوار مغان با داشتن گمرک فعال، ظرفیت بالای کشاورزی و مناطق مستعد برای گردشگری از شهرستان‌های شاخص استان است.

در این آیین با قدردانی از خدمات بالازاده ، محمد علیزاده به عنوان سرپرست جدید معاونت امور سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیله‌سوار معرفی شد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط