تقویت پلیس دانش بنیان از اهداف معاونت بهداری ناجا


تقویت پلیس دانش بنیان از اهداف معاونت بهداری ناجا

سرهنگ حسینی گفت: به علت ارتباط نیروهای پلیس با جامعه به دانش روانشناسی نیازمند هستیم، چراکه موجب بهبود در اجرای عدالت کیفری می‌شود.

تقویت پلیس دانش بنیان از اهداف معاونت بهداری ناجابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز (شنبه دوم شهریور ماه) نشست بین المللی روانشناسی و روانپزشکی در نیرو‌های انتظامی و نظامی به میزبانی ناجا در تهران برگزار شد.

سرهنگ محمدرضا حسینی معاون بهداشت، درمان و امداد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معاونت بهداشت امداد و درمان ناجا به نمایندگی از نیرو‌های مسلح ایران با درک سلامت درمان برای متخصصان بهداشتی در حوزه انتظامی و نظامی نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: ضرورت معرفی لیست کارکنان به نیروی انتظامی از طریق مراجع صدور پروانه

او با بیان اینکه پایه تمام سازمان‌ها از جمله نیرو‌های مسلح بر نیرو‌های فردی بنا شده است، افزود: به علت ارتباط نیروهای پلیس با جامعه به دانش روانشناسی نیازمند هستیم، چراکه موجب بهبود در اجرای عدالت کیفری می‌شود.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری گردهمایی‌های علمی در ناجا تقویت پلیس دانش بنیان و استفاده از علوم مختلف در حوزه روانشناسی و روانپزشکی است.

انتهای پیام/

بهبود اجرای عدالت کیفری با ارائه دانش روانشناسی به نیروهای پلیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!