واکنش نماینده‌مجلس به توهین کتاب ضرب‌المثل‌های‌فارسی به قوم‌لر


نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس در واکنش به توهین کتاب ضرب‌المثل‌های فارسی به قوم لر، گفت: تا زمانی که با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد موضوع را پیگیری می‌کنم.

صراط:

طی روزهای اخیر شاهد آن هستیم که کتابی تحت عنوان ضرب المثل‌های فارسی از طریق فروشگاه‌های مجازی تبلیغ شده و به فروش می‌رسد که متاسفانه در این کتاب به طور مشخص در چند مورد به قوم بزرگ لر به صورت مستقیم توهین شده است.

به گزارش فارس انتشار مطالب موهن به قوم لر در این کتاب واکنش‌های بسیار زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته و بسیاری از شهروندان خواستار پیگیری موضوع و برخورد با متخلفان در این زمینه شده‌اند.

در همین راستا محمدرضا ملکشاهی‌راد اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد تبلیغ و فروش کتاب هستیم که در آن به قوم بزرگ و همواره افتخار آفرین لر توهین شده است.

وی افزود: این توهین به قوم لر موجب ناراحتی بسیاری از هموطنان عزیز شده است و برخورد با متخلفان در این زمینه کمترین خواسته در این راستا است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مردم توهین به قوم لر را حتما از مراجع ذی‌صلاح و رسمی پیگیری خوام کرد و تا زمانی که با متخلفان برخورد مناسب صورت نگیرد موضوع را رها نخواهم کرد.

ملکشاهی‌راد خاطرنشان کرد: بی‌شک نقش قوم لر در عرصه‌های مختلف دفاع از میان ایران عزیز بر همگان واضح و روشن است و چنین حرکاتی هرگز در جایگاه قوم بزرگ لر خدشه‌ای وارد نمی‌کند اما باید با چنین مطالب و رفتارهای نادرست و توهین کننده‌ای برخورد شود تا هر کسی به خود جرات اهانت را ندهد.

وی در پایان تاکید کرد: مسوولان و متولیان انتشار و توزیع این کتاب باید پاسخگوی هموطنان عزیز باشند و قطعا پیگیری‌های آتی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق