دستگیری متخلفان برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه در رشت


دستگیری متخلفان برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه در رشت

رشت - ایرنا - متخلفان برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه در رشت از سوی یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و دستگیر و ادوات جرم آنان شامل سه دستگاه کامیون کمپرسی خاور توقیف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: در ادامه گشت و کنترل و پایش رودخانه ها و مناطق اطراف رودخانه های شهرستان و بر اساس هماهنگی های بعمل آمده، یگان حفاظت پاسگاه سرمحیط بانی سراوان ، حاشیه رودخانه سفیدرود و دیگر مناطق را مورد پایش و گشت و کنترل کامل قرار دادند.
حمزه عشوری افزود: با توجه به برداشت های غیر اصولی و غیر مجاز شن و ماسه از حاشیه و اطراف رودخانه ها در حوزه استحفاظی شهرستان رشت و ایجاد کند و کاوها و تغییر کاربری زمین های مجاور ، بطور مستمر این مناطق تحت کنترل و پایش بوده و متخلفان با شدت تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند .
وی ادامه داد: براساس دستور دادستان به رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت ، چند نفر از متخلفان حین برداشت شن و ماسه دستگیر و ادوات جرم آنان شامل سه دستگاه کامیون کمپرسی خاور توقیف و متخلفان بلافاصله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند .
به گفته عشوری، این ماموریت که توسط همکاران یگان حفاظت رشت و سرمحیط بانی سراوان صورت گرفت، به منظور حفاظت از وضعیت اکولوژیکی و مورفولوژیکی رودخانه و ممانعت از هرگونه دخل و تصرف و تخریب محیط زیست بطور مستمر انجام خواهد شد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر زن زیبای ایرانی‌ ژوزه مورایس در شکست های سپاهان ! + عکس های شیدا مقصودلو !