بانک شهر برای کودکان حساب باز می کند


معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر از افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری بدون دسته چک برای کودکان و نوجوانان با شرایط ویژه، همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان خبر داد.

به گزارش بنکر (Banker)، به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با بیان این مطلب اظهار کرد : با توجه به اهمیت نقش کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور، این بانک به عنوان حامی سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، اقدام به ارائه تسهیلات ویژه به این قشر با شرایط ویژه کرده است.

وی افزود: این طرح برای گروه سنی 6 تا 15 سال در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند در مدت زمان برگزاری جشنواره از 28 مرداد تا 4 شهریور با مراجعه به تمامی شعب سراسر کشور، ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) با سپرده گذاری حداقل یک میلیون ریال به میزان دو میلیون ریال (با احتساب سهم بانک) در حساب خود برخوردار شوند.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه تصریح کرد: این طرح، تنها برای گروه سنی 6 تا 15 سال و فقط در مدت زمان برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ( 28 مرداد تا 4 شهریور) قابل اجراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در