10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس


10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

امروز می خواهیم صحنه هایی از فیلم های بازیگران معروف را یاداوری کنیم که خودشان دلشان می خواهد آن…

امروز می خواهیم صحنه هایی از فیلم های بازیگران معروف را یاداوری کنیم که خودشان دلشان می خواهد آن صحنه ها را فراموش کنند

بازیگرن هالیوود از بازی از این صحنه ها شرمگین اند!

بازیگران اغلب اوقات به صحنه های قشنگی که در فیلم هایشان بازی کرده اند افتخار می کنند. گاهی اوقات در پروژه هایی شرکت می کنن که به آنها مطمئن نیستند، یا گاهی انقدر از نظر روحی و فیزیکی خسته می شوند که کار را تعطیل می کنند و گاهی اوقات هم بدون اینکه بفهمند ظاهراحمقانه ای پیدا می کنند.
بازیگران گاهی اوقات بعدا که در صحنه های خجالت آور خودشان را می بینند از بازی خودشان خنده شان می گیرد و آنها قطعا دوباره موافق بازی در چنین صحنه هایی نیستند.
امروز می خواهیم صحنه هایی از فیلم های بازیگران معروف را یاداوری کنیم که خودشان دلشان می خواهد آن صحنه ها را فراموش کنند:

بیشتر بدانید : این بازیگران به نقش های معروفی که بازی کردند افتخار نمی کنند! + عکس

بیشتر بدانید : این بازیگران به نقش های معروفی که بازی کردند افتخار نمی کنند! + عکس (قسمت2)

هیو جکمن- فیلم 43
هیو جکمن بعد از موفقیتش در فیلم بینوایان آگاهی اش را از دست داد و خودش را درگیر کمدی سخیف «فیلم 43» کرد که با شوخی های زشت جلو می رفت. بااینحال از نظر هیو جکمن این فیلم کمدی اصلا بامزه نبود. او حتی پیامی را پست کرد که به خودش برای بازی در این فیلم هشدار می داد!
صحنه ای که در این فیلم از نظر هیو جکمن خجالت آور بود، وقتی است که بث با بازی کیت وینسلت با دیویس با بازی هیو جکمن قرار می گذارد کسی که قرار است با یک گردنبند توپی ظاهر شود. منتقدین نقدهای وحشتناکی به این فیلم داشتند و بازیگران حتی در افتتاحیه فیلم شرکت نکردند.

10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

آرنولد شوارتزینگر- هرکول در نیویورک
برخلاف هیوجکمن آرنولد شوارتزینگر وقتی در مورد تجربه اش در « هرکول در نیویورک» صحبت می کند با خنده می گوید که این یک فیلم واقعا سطح پایین بود یک فیلم خجالت آور که او از بازی در آن شرمگین است.
او در صحنه ای که با یک خرس ساختگی در حال جنگدیدن بود خیلی احساس بدی داشت. این بازیگر گفت: در صحنه ای من با یک خرس کشتی می گرفتم و آن خرس در سنترال پارک یک خرس نبود؛ او مردی بود که لباس خرس پوشیده بود و این صحنه از نظر من خیلی مضحک بود!

10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

جنیفر لارنس- در فیلم مسافران
جنیفر لارنس اعتراف کرد که قبل از بازی در صحنه های عشقی فیلم مسافران نگران بود، چون برای اولین بار بود که جلوی دوربین برهنه می شد و متاهل بودن همبازی اش کریس پرات نیز به این استرس اضافه می کرد.
جنیفر لارنس بعد از فیلمبرداری این صحنه ها به خانه برگشت و نگرانی اش حتی قوی تر شد. او به خودش می گفت: من چی کار کردم. واقعا نمی دانم. او متاهل بود و اولین بار بود که یک مرد متاهل را می بوسیدم و گناهی که حس می کنم انجام دادم من را اذیت می کند. من می دانم این شغل من است، اما آیا این کار درست بود؟ این صحنه آسیب پذیرترین صحنه در فیلم ها برای من بود.

10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

بیشتر بدانید : ستاره های باحیایی که فیلم غیراخلاقی بازی نکردند! + عکس


مارتین شین- اینک آخرالزمان
صحنه های آغازین فیلم معروف و ستودنی اینک آخرالزمان برای کاپیتان ویلارد واقعا خسته کننده بود. این شخصیت هرچیزی که دور و برش بود را پرت می کرد، آینه را با مشت می شکست، و در افسردگی اعصاب خردکنی غرق شده بود، بدنش خونریزی می کرد. اینها می توانست عادی باشد اما این بازیگر قطعا در طول فیلمبرداری مست کرده بود!
روز بعد مارتین شین به اتاقش در هتل برگشت و رختخوابش را خون آلود دید، او ترسیده بود. او احساس شرمساری داشت و نمی توانست باور کند که خودش این کارها را کرده است. مارتین شین بعدها برای فرانسیس فورد کاپولا کارگردان فیلم اعتراف کرد که هرگز دوباره این صحنه ها را تماشا نکرده و این کار را نخواهد کرد.

10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

نیکول کیدمن- دروغ های بزرگ کوچک
نیکول کیدمن در نقش زن جوانی به نام سلست در سریال دروغ های بزرگ کوچک از زندگی با مردی بدزبان رنج می کشد. او زنی فریبنده و تحصیل کرده است که برای حفظ کردن زندگی زناشویی اش مجبور است هر تحقیری را تحمل کند. تماشای صحنه هایی که این زن لرزان و کتک خورده مجبور است جلوی شوهر ظالمش زانو بزند واقعا نیکول کیدمن را اذیت می کرد.
نیکول کیدمن اظهار داشت: من خودم را در اپیزود آخر فراموش نمی کنم که درحالیکه لباس زیر به تن داشتم کف زمین دراز کشیده بودم. من نمی توانستم بلند شوم، دراصل نمی خواستم بلند شوم. بعد از این صحنه خجالت آور نیکول کیدمن مضطرب به اتاقش در هتل برگشت. او سعی کرد در اتاق را باز کند اما قفل در شکست. او یک سنگ پیدا کرد و پنجره اتاقش را شکست. نیکول کیدمن اعتراف کرد که از بازی در صحنه های ظالمانه در این سریال خشمگین و شرمسار است.

10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

برایان کرانستون- بریکینگ بد
برایان کرانستون بازیگر نقش والتر وایت در سریال بی نظیر بریکینگ بد وقتی که صحنه مردن دوست دختر شاگردش جسی را دوباره تماشا می کرد نمی توانست جلوی اشک هایش را بگیرد. در این صحنه وایت یک جا می نشیند و بدون اینکه کمکی بکند مردن یک زن را تماشا می کند.


کرانستون در مورد حسش در این صحنه توضیح داد: شخصیت من اول می خواست با روشی انسانی واکنش نشان دهد: یک نفر در حال مرگ بود، پس وارد عمل شو، غریزه لحظه ای اش کمک به این زن بود. اما بعد جلوی خود را گرفت، چون به یادش امد که این دختر همان کسی است که جسی را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است سرمایه اش را بردارد و از کار کنار بکشدو در نتیجه زندگی والتر نیز ازین رو به آن رو می شود.
برایان کرانستون اقرار کرد که این صحنه تا مدتها از ذهنش خارج نمی شده و او درگیر کرده بود. او از بازی در این صحنه و بی تفاوتی والتر وایت شرمگین بود. این دختر می توانست دختر خودش باشد.

10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

بیشتر بدانید : جنجال برانگیزترین فیلم‌های تاریخ سینما!! (+عکس)

بیشتر بدانید : این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!!

بیشتر بدانید : لحظات دیوانه کننده سانسور در فیلم های هالیوود!! (+عکس)

بیشتر بدانید : 10 صحنه ماندگار فیلم‌های هالیوودی در 40 سال گذشته!! (+عکس)


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس