شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 2 شهریور 98


شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 2 شهریور 98

شرایط فروش سایپا در 2 شهریور 98 اعلام شد. شرکت خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش خود خودرو سراتو 2000 و ساینا رینگ آلومینیومی را به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند. گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود با هدف تنظیم بازار خودرو ساینا رینگ آلومینیومی را با قیمت 58 میلیون... نوشته شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 2...

شرایط فروش سایپا در 2 شهریور 98 اعلام شد. شرکت خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش خود خودرو سراتو 2000 و ساینا رینگ آلومینیومی را به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود با هدف تنظیم بازار خودرو ساینا رینگ آلومینیومی را با قیمت 58 میلیون و 943 هزار تومان به صورت اقساطی و خودرو کیا سراتو 2000 را با قیمت 295 میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رساند. متقاضیان خودرو ساینا از تسهیلات 10 میلیون تومان با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه برخوردار می‌شوند. موعد تحویل این خودروها 30 روز پس از پذیرش اعلام شده است. این طرح فروش از ساعت 10 صبح روز شنبه 2 شهریور 98 شروع شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 2 شهریور 98 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات مهم برای ثبت نام:

افراد زیر 18 سال قادر به ثبت نام در این طرح فروش نیستند.

این طرح فروش فاقد صلح یا خرید انصرافی است.

در این طرح فروش محدودیت کد ملی در نظر گرفته شده است؛ یعنی به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو ارائه می‌شود.

طبق این بخشنامه افرادی که از سال 1397 حداقل برای خرید یک دستگاه از محصولات سایپا مراحل ثبت‌نام را انجام داده باشند، اجازه ثبت نام ندارند. از این رو متقاضیان باید هنگام وارد کردن اطلاعات نهایت دقت را داشته باشند؛ زیرا در صورت اشتباه اطلاعات، ثبت نام مشتری باطل شده و وجه پرداختی به مشتری برگشت داده می‌شود.

شرایط فروش سایپا – 2 شهریور 98

فروش اقساطی
نام خودرو قیمت خودرو مبلغ تسهیلات بازپرداخت
ساینا با رینگ آلومینیومی 58 میلیون و 943 هزار تومان 10 میلیون تومان 3 چک 4 ماهه
فروش نقدی
نام خودرو قیمت فروش نقدی
سراتو 2000 295 میلیون تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟