مارتوچیلو (دستیار مائوریتسیو ساری): از نمایش یوونتوس راضی بودم؛ به همه بازیکنان در طول فصل نیاز خواهیم داشت


مارتوچیلو (دستیار مائوریتسیو ساری): از نمایش یوونتوس راضی بودم؛ به همه بازیکنان در طول فصل نیاز خواهیم داشت

دستیار مائوریتسیو ساری در خصوص پیروزی مقابل پارما در هفته نخست سری آ به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. او در...

طرفداری- جیووانی مارتوچیلو که امروز به جای مائوریتسیو ساری روی نیمکت یووه حضور داشت، پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت، درباره شرایط پیروزی مقابل پارما گفت. ساری به دلیل ذات الریه، دو هفته ابتدایی لیگ، یوونتوس را همراهی نمی‌کند. مارتوچیلو در گفتگو با اسکای گفت:

هوا بسیار گرم بود و منجر شد که اشتباهاتی داشته باشیم، اما نیمه اول نمایش بسیار عالی مقابل پارما که در خانه حریف سرسختی است، داشتیم. در مجموع روی کنترل ضدحملات بسیار خوب کار کردیم، پارما در ضدحملات تیم بسیار خوبی است. نیمه دوم، کمی عقب تر بازی کردیم و همین باعث شد که فشار بازی برای ما سنگین تر شود. بازی های ابتدایی فصل، همیشه سوالاتی را به وجود می‌آورد و باید به دنبال راه حلی باشیم که بهتر ظاهر شویم، اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.

مارتوچیلو درباره ترکیب اولیه و نبود بازیکنان جدید گفت:

این تیم پر از بازیکنان ستاره است. امروز باید تصمیم می‌گرفتیم و اینگونه شد که از بازیکنان باتجربه تر قرار شد استفاده کنیم، فصل طولانی پیش رو است و در هر سه تورنومنت، همه بازیکنان را لازم داریم. هیگواین در نوک حمله تجربه بیشتری از دیبالا داشت. اینکه دیبالا را به عنوان فالس ناین استفاده می‌کردم، ریسکی غیرضرور برای بازی اول فصل بود. هیگواین بازیکنی است که هم سطح دیبالا است و در طول هفته تمرینات خوبی داشت، به همین خاطر تصمیم گرفتیم از او استفاده کنیم. پیروزی مقابل پارما اینجا راحت نیست، در 10 بازی اخیرشان مقابل یوونتوس اینجا، همیشه سخت و جنگنده بودند. مسئله مهم کسب پیروزی بود و به آن رسیدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید