مرگ دو برادر با شلیک شبح روستا


مرگ دو برادر با شلیک شبح روستا

شلیک‌های شبح ناشناس به سوی سه برادر در تاریکی شب روستایی در رشتخوار، دو کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، ساعت 2 بامداد دیروز اهالی روستای فتح آباد شهر رشتخوار با صدای فریادهای پسر همسایه از خانه‌هایشان بیرون آمدند. صدا از بالای پشت بام یکی از خانه‌ها می‌آمد. لحظاتی بعد نیز صدای پسر جوان با شلیک چند گلوله خاموش شد. این سر و صدا و تیراندازی‌ها دو بار دیگر نیز تکرار شد و لحظاتی بعد اهالی روستا جسد غرق در خون «منوچهر» 25 ساله و «جواد» 18 ساله را پیدا کردند.

اندکی آن طرف‌تر نیز پیکر نیمه جان و خونین «رضا»ی 28 ساله برادر بزرگ‌ترشان افتاده بود.

بیشتر بخوانید:

آزارگر جنسی دختران جوان را شناسایی کنید +عکس

خالقداد عرب، فرماندار رشتخوار-استان خراسان رضوی- در تشریح این ماجرا گفت: «براساس گزارش‌های اولیه، ساعت 2 بامداد، یکی از ساکنان خانه‌ای در روستای فتح آباد با دیدن مردی ناشناس روی پشت بام خانه‌شان در حالی که از همسایگان کمک می‌خواست با شلیک چند گلوله به قتل رسید.

برادر مقتول که برای کمک به برادرش رفته بود با دیدن مردی ناشناس که در تاریکی شب فرار می‌کرد به تعقیب او پرداخت اما این پسر جوان نیز با شلیک گلوله مجروح شد. همزمان پسر دیگر این خانواده به‌دنبال ضارب فراری دوید اما او نیز با رگبار گلوله از پا درآمد.»

وی افزود: «براساس تحقیقات پلیس با توجه به فرار عامل این جنایت، تیم‌های انتظامی و کارآگاهان اعزامی از مرکز استان با دستور بازپرس پرونده تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری ضارب آغاز کرده‌اند. پوکه‌های به جا مانده در صحنه‌های قتل، این فرضیه را که ضارب، مسلح به کلاشنیکف باشد تقویت کرده است اما تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد مسلح و روشن شدن انگیزه این جنایت‌ها و زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.»‌

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته