گرامیداشت شهید «میکائیل حسن‌نژاد» در دهمین محل قرآنی اسلامشهر


گرامیداشت شهید «میکائیل حسن‌نژاد» در دهمین محل قرآنی اسلامشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دهمین کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر شامگاه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

گرامیداشت شهید «میکائیل حسن‌نژاد» در دهمین محل قرآنی اسلامشهر

به گزارش ایکنا؛ دهمین کرسی تلاوت قرآن کریم، شامگاه یکشنبه، سوم شهریورماه در محل مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.

این محفل قرآنی که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر راه‌اندازی شده است، یکشنبه‌های هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. همچنین، مقرر شده است تا این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برپا شود و این هفته نیز به یاد شهید میکائیل حسن‌نژاد برگزار خواهد شد.

در این محفل قرآنی، محمد کاظمی، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز محسن نصیری، یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر تلاوت خواهد داشت.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهانه ای نوشت