داوید لوئیز: صلاح گفت حس نکردم پیراهنم را کشیدی؛ کارت زردی که گرفتم باعث شد روی صحنه گل سوم محتاطانه‌ عمل کنم


داوید لوئیز: صلاح گفت حس نکردم پیراهنم را کشیدی؛ کارت زردی که گرفتم باعث شد روی صحنه گل سوم محتاطانه‌ عمل کنم

مدافع میانی توپچی‌ها عقیده خاص خودش را دارد ولی تلاش می‌کند به تصمیم داوران هم احترام...

طرفداری- به گفته داوید لوئیز، محمد صلاح کشیده شدن پیراهنش از سوی این مدافع را حس نکرده است ولی بازیکن برزیلی دلیل نشان دادن نقطه پنالتی از سوی داور را می‌داند.

به گزارش سایت گل، در ابتدای نیمه دوم و در حالی که لیورپول با تک گل جوئل ماتیپ از حریف جلو بود، لوئیز پس از ورود صلاح به محوطه جریمه پیراهن او را کشید و آنتونی تیلور (داور مسابقه) بدون هیچ درنگی، نقطه پنالتی را نشان داد. خود صلاح آن توپ را گل کرد و از آن دقیقه مالکیت لیورپول بر بازی افزایش یافت. پس از پیروزی ۳-۱ لیورپول مقابل آرسنال، لوئیز همچون سرمربی تیمش اعتقاد داشت که حرکت او قدرت لازم برای متوقف کردن یار حریف را نداشته است.

با مو حرف زدم و گفت «حس نکردم که مرا لمس کرده‌ای، برای همین روی زمین نیافتادم.» اما با VAR نمی‌توان قدرت حرکت را دید و کار برای داوران دشوار است. او پیراهن را دید ولی نمی‌دانم (بر چه اساسی) تصمیم گرفت. کار آن‌ها دشوار است و به همین خاطر نمی‌توانم بابت زحمات‌شان گله‌مند باشم. حالا اگر با پیراهنی گشاد بازی کنید، هر لحظه امکان وقوع یک پنالتی وجود دارد. تفاسیر فرق می‌کند ولی به نظر من اگر کسی را محکم به سوی خود بکشید و قدرت رسیدن به توپ را از او سلب کنید، ماجرا فرق می‌کند. فقط یک واکنش از سوی من بود ولی همین کفایت می‌کرد تا پنالتی اعلام شود و کارت زرد دریافت کنم. به این خاطر گله‌ای ندارم چون وقتی پیراهن بازیکن آن طور شود، اعلام نکردن پنالتی سخت است. واکنشی که می‌گویم یعنی بر می‌گردی و یک ثانیه بعد دستت را عقب می‌کشی. اما به هر حال فوتبال همین است و باید چنین چیزی را پذیرفت. این طور شد که روی گل سوم نمی‌توانستم خطا کنم و تیمم را ۱۰ نفره به دردسر بیاندازم. از این رو فکر می‌کنم پس از آن صحنه کارم سخت‌تر شد چون باید محتاط‌تر بازی می‌کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند