درخشش 2هزار و 575 مدال قهرمانی چهارمحال وبختیاری در کارنامه فعالیت 2 ساله دولت دوازدهم


درخشش 2هزار و 575 مدال قهرمانی چهارمحال وبختیاری در کارنامه فعالیت 2 ساله دولت دوازدهم

مدیر کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی کارنامه ورزشی نیمه نخست دولت دوازدهم در این استان نشان می دهد که با وجود برخی مشکلات و چالش های موجود، ورزش این استان کارنامه موفقی در توسعه زیربنایی ورزش، حمایت از قهرمانان و توسعه سرانه ورزشی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، حمید کریمی از کسب ۲۵۷۵ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این استان طی نیمه نخست این دولت خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ مدال جهانی، ۳۶ مدال آسیایی، ۲۹۸ مدال بین المللی، ۲۰۸۵ مدال انفرادی کشوری و ۱۴۳ مدال تیمی کشوری بود.
وی با بیان اینکه اعزام ورزشکاران در مدت مذکور نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: در این مدت ۱۰۷۲ مورد اعزام در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری و برون مرزی انجام شد.
کریمی افزود: در دولت تدبیر و امید روند موفقیت ورزش های تیمی رشدی بیش از گذشته داشت در این دولت ما شاهد موفقیت هایی در رشته های تیمی مانند والیبال، قایقرانی، فوتسال، بسکتبال، فوتبال و فوتبال ساحلی بودیم و عناوینی که این رشته های ورزشی در دو سال گذشته کسب کرده اند در تاریخ ورزش استان کم نظیر بود.
وی توجه ویژه به ورزش همگانی را یکی از مهمترین اقدامات انجام شده این اداره کل در دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: آمار مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی استان طی دو سال اخیر با رشد چشمگیری مواجه شد.
وی با اشاره به راه اندازی و تجهیز۲۵۱ خانه ورزش روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی مدت مذکور، تصریح کرد: تجهیز و راه اندازی ۲۰۰ خانه ورزش روستایی دیگر تا پایان دولت کنونی در نظر گرفته شده است.
مدیر کل ورزش وجوانان استان رشد ۱۹.۳ درصدی مشارکت ورزشکاران سازمان یافته، افزایش ۴۶ درصدی باشگاه‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی از ۲۹ سانتی متر مربع در سال ۹۶ به ۳۲ سانتی متر مربع در مقطع کنونی را از دیگر افتخارات این اداره کل در دولت کنونی عنوان کرد.

46

کد خبر 1292855

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی