تیم بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی به المپیاد کشوری اعزام شد


تیم بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی به المپیاد کشوری اعزام شد

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی گفت: تیم نونهالان استان برای شرکت در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور عازم کردستان شد.

محمد آبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین المپیاد استعدادهای برتر نونهالان کشور در رشته بوکس با حضور ۵۳۰ ورزشکار زیر ۱۵ سال از استان‌های سراسر کشور و ۲ منطقه آزاد کیش و اروند در شهرستان سقز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تیم نونهالان استان متشکل از هشت بوکسور در این المپیاد حضور دارد، افزود: محرم قربانی و افشار مهدی‌زاده ۲ داور استان و طاهر جباری به عنوان عضو کمیته فنی در این مسابقات ایفای نقش می‌کنند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در ۱۴ وزن مختلف تا ششم شهریور ماه جاری در سالن شهید آبدرم سقز در حال برگزاری است.

دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی گفت: آذر سال گذشته عرفان مام‌خسروی و ابوالفضل دانا ۲ بوکسور اهل این استان هر کدام یک نشان نقره در اوزان ۶۰ و ۸۰ کیلوگرم را در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور کسب کردند.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در ۹۶ رشته ورزشی دختران و پسران زیر ۱۵ سال از اوایل مرداد ماه جاری در شهرهای مختلف در حال برگزاری‌است، مرداد و شهریور ماه امسال آذربایجان‌غربی میزبان پنج رشته ورزشی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های کاراته، کبدی، اسکیت سرعت، بسکتبال سه نفره و هاکی خواهدبود.

بیش از یک‌هزار ورزشکار در رشته ورزشی بوکس در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...