2 نشریه مهاباد به مرحله پایانی جشنواره دانشجویی کشور راه یافت


2 نشریه مهاباد به مرحله پایانی جشنواره دانشجویی کشور راه یافت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: 2 نشریه دانشجویی دانشگاه پیام نور این شهرستان به مرحله پایانی جشنواره سراسری دانشجویی کشوری راه پیدا کرد.

سیامند جوانبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نشریه‌های «هه‌ژین» و «رامان» از نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور مهاباد در بین ۲۸ هزار اثر و نشریه دانشجویی توانستند به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور راه یابند.

وی با اشاره به اینکه مرحله داوری نهایی نیز اواخر هفته آینده در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد، افزود: این ۲ نشریه تنها نماینده نشریات آذربایجان‌غربی هستند که به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کردند.

وی بیان کرد: نشریه دانشجویی «هه‌ژین» با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «زهرا فهمی» و «نادر محمدامین زاده» و نشریه «رامان» نیز با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «سمیه مولودی» به صورت گاهنامه‌ در دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد منتشر می‌شوند.

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی روز سه شنبه پنجم شهریور ماه با حضور استادان و پیشکسوتان روزنامه‌نگاری کشور در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی وزرات علوم، تحقیقات، فناوری و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با شعار «آگاهی، شفافیت، مسئولیت» برگزار می‌شود.

در این شهرستان در بخش نشریات مکتوب ۲ هفته نامه، ۲ دوهفته نامه، یک ماهنامه و ۲ فصلنامه مجوز فعالیت دارند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی، یکی از شهرستان‌های مهم و رسانه‌ای استان به شمار می‌رود که دارای اداره کل صدا و سیما و دفتر نمایندگی خبرگزاری ایرنا است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان