جوانان برد، نوجوانان و نونهالان گلباران کردند


جوانان برد، نوجوانان و نونهالان گلباران کردند

تیم‌های پایه پرسپولیس بازی‌های این هفته خود را با سه پیروزی و یک تساوی به پایان رساندند. بهترین نتیج..

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، رقابت‌های این هفته فوتبال پایه تهران با پیروزی تیم‌های جوانان، نوجوانان و نونهالان و تساوی برای امیدها به پایان رسید.

بهترین نتیجه این هفته برای نوجوانان پرسپولیس بود که در دسته یک بازی می‌کند. شاگردان رضا جباری در سومین بازی خود به یک پیروزی پر گل دست یافتند. سرخپوشان نوجوان با 4 گل علیجانی و 2 گل احسان آقایاری حریف خود، پاس دلاوران را شش تایی کردند.

دیگر نتیجه خوب این هفته را شاگردان فرامرز سلطانی رقم زدند و با 2 گل حیدری و یک گل امیر حسین لاهوتی به پیروزی 3 بر صفر مقابل پیروزان تکین دست یافتند. نونهالان پرسپولیس در حال حاضر با 4 پیروزی در 6 بازی و بازی کمتر نسبت به بعضی تیم‌ها، در مکان هفتم جدول قرار دارند.

سرخپوشان نونهال شنبه هفته آینده در چارچوب دیدارهای هفته هشتم، از ساعت 17 در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان دربی خواهند بود.

جوانان پرسپولیس دیگر تیم پیروز پرسپولیس در رده‌های سنی پایه بودند. شاگردان مجید پروین در پایان هفته هفتم با 6 بازی، 10 امتیازی شدند و در مکان هفتم قرار گرفتند. سرخپوشان جوان این هفته با نتیجه دو بر یک از سد تیم سایپا گذشتند.

و اما امیدهای پرسپولیس هم این هفته برابر سایپا قرار گرفتند و بازی بدون گل تمام شد. شاگردان اسماعیل حلالی در پایان هفته هفتم رقابت‌ها با 5 امتیاز، مکان سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان