افتتاح 2 کلینیک دام در شهرستان زابل به مناسبت هفته دولت


افتتاح 2 کلینیک دام در شهرستان زابل به مناسبت هفته دولت

زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: 2 کلینیک دام با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال امروز /یکشنبه/ به مناسبت هفته دولت راه‌اندازی شد که هر یک از آنها زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم کرده است.

غلامرضا گنجی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۲ طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان زابل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار زابل افزود: راه اندازی طرح‌های هفته دولت زمینه ایجاد اشغال برای ۳۵۰ نفربه طور مستقیم را فراهم می‌کند.


وی یادآور شد: در نخستین روز هفته دولت در شهرستان زابل دو کوره آجرپزی با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان و اشتغال ۳۵ نفر افتتاح شد.

گنجی اظهار داشت: این پروژها در قالب طرح‌های عمرانی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی اجرا شده که بهره‌برداری از آنها رونق بخش ارائه خدمات بهتر به مردم این شهرستان خواهد بود.

وی بیان کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام است، لذا مسئولان باید تلاش کنند تا خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این هفته به بهترین شکل منعکس و تبیین شود.

به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی