بهره برداری از 230کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و روستایی هرمزگان آغاز شد


بهره برداری از 230کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و روستایی هرمزگان آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- همزمان با هفته دولت بهره برداری از روکش آسفالت و لکه گیری 230 کیلومتر از راه های اصلی و روستایی در هرمزگان اغاز شد.


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: درمجموع ۳۶ طرح در حوزه راهداری با هزینه ۵۴۶ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی درهفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.
یوسف عابدینی افزود: روکش آسفالت در محور بندرعباس به بندرخمیر (محور بندر شهید رجایی) به طول ۶ کیلومتر ، روکش آسفالت جکدان به جاسک به طول ۳۰ کیلومتر ، تعریض و بهسازی محور تنگ بستک (چاه بنارد ) به طول ۶ کیلومتر و روکش آسفالت محورهای میناب به بشاگردبه طول ۱۰ کیلومتر از مهم ترین طرح های قابل بهرداری در هفته دولت است .
وی بیان داشت: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ، عملیات تعریض و بهسازی و رفع دو نقطه پر تصادف جهت بهبود سطح رویه و افزایش ایمنی مسیر از دیگر طرح های افتتاحی می باشد.
این مسوول اظهارداشت: برخی از این طرح ها در سال گذشته و برخی در سالجاری وارد مرحله عملیاتی شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.
عابدینی خاطرنشان کرد: بهره برداری از این طرح ها می تواند تاثیرات مهمی در جهت بهبود سیستم حمل و نقل و روانی رفت و آمد داشته باشد .

۷۱۹۵/۶۰۳۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!