6 طرح عمرانی ویژه هفته دولت در بخش پلان چابهار افتتاح شد


6 طرح عمرانی ویژه هفته دولت در بخش پلان چابهار افتتاح شد

چابهار- ایرنا- 6 طرح عمرانی ویژه هفته دولت شامل 2 زمین چمن مصنوعی، اجرای طرح هادی روستایی، رفع افت ولتاژ برق و آسفالت معابر در سطح بخش پلان چابهار افتتاح و بهره‌برداری شد.

بخشدار پلان چابهار با تبریک هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل اجرای طرح عمرانی و آسفالت معابر در شهر پلان و روستاهای دیول و بنگل زهی، زمین چمن مصنوعی در روستای صدیق زهی و شهر پلان است.

مهرداد آرام افزود: آسفالت معابر خیابان امام خمینی شهر پلان که عملیات زیرسازی و جدول کشی به طول هزار و ۲۰۰ مترمربع، عرض ۲۲ متر و با مساحت کل ۱۵ هزار مترمربع از سوی شهرداری پلان انجام و عملیات آسفالت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان وبلوچستان(ایرانشهر) صورت گرفته بود، افتتاح شد.

وی گفت: هزینه آسفالت انجام شده از محل اعتبارات راه و شهرسازی جنوب استان به مبلغ ۳۲۴ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: افتتاح آسفالت معابر روستای دیول در این بخش که کل اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه مذکور به مساحت ۱۴ هزار و ۳۴۰ مترمربع بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است.

بخشدار پلان تصریح کرد: ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال نیز در روستاهای صدیق زهی و پلان این بخش با اعتبار هر کدام ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

آرام افزود: پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای صدیق زهی به مساحت هزار و ۱۲۵ متر مربع شامل عملیات زیرسازی احداث سکو، فنس و دیوارکشی محوطه و نصب چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان و دهیاری روستای صدیق‌زهی صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر پلان نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است که عملیات زیرسازی احداث سکو از سوی شهرداری پلان، عملیات فنس کشی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار و نصب چمن مصنوعی آن نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است.

بخشدار پلان گفت: آسفالت معابر روستای صدیق‌زهی از دیگر پروژه‌هاست که کل اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه مذکور به مساحت ۲۰ هزار و ۲۵۰ مترمربع بالغ بر ۳۳۹ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری طرح‌ها، معاونان سیاسی و اجتماعی و هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری به همراه قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی با خانواده شهیدان عبدالستار بازدار و محمدبخش بی باک در روستاهای صدیق زهی و یعقوب زهی دیدار و از آنان تجلیل کردند.

بخش پلان با ۱۰۶ پارچه آبادی و جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ۸۰ کیلومتر مرکز شهرستان چابهار واقع شده است.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج