مراسم سیاه‌پوشان در حسینیه فاطمةالزهرا (س) برگزار می‌شود/ تجلیل از شهدا و ایثارگران جامعه مداح


مراسم سیاه‌پوشان در حسینیه فاطمةالزهرا (س) برگزار می‌شود/ تجلیل از شهدا و ایثارگران جامعه مداح

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه تهران گفت: مراسم سیاه‌پوشان حسینیه فاطمةالزهرا(س) امسال باحضور جمع کثیری از ذاکرین، مداحان، پیرغلامان و مدیران هیأت‌ها در روز چهارشنبه 6 شهریورماه برگزار خواهد شد.

مراسم سیاه‌پوشان در حسینیه فاطمةالزهرا (س) برگزار می‌شود/ تجلیل از شهدا و ایثارگران جامعه مداحبه گزارش فانوس، بهرام جمال‌پور، مسئول با اشاره به مراسم هرساله سیاه‌پوشان حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) اظهارداشت: این مراسم برای هفتمین سال متوالی با حضور جمع کثیری از ذاکرین، مداحان، پیرغلامان عرصه ستایشگری و مدیران هیأت‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هرساله تلاش شده در این مراسم مطالب مورد نظر پیرامون بصیرت‌افزایی ذاکران پیرامون بدعت‌ها ارائه شود، گفت: در این مراسم پیرغلامانی همچون غلامرضا سازگار حضور خواهند داشت.

جمال‌پور ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدای مداح و ذاکرین و شاعران آئینی ایثارگر و همچنین ایجاد ارتباط میان مجامع ذاکرین تهران با مداحان جوان از جمله برنامه‌های این هیأت است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه تهران گفت: هرساله بسته فرهنگی شامل کتب اشعار، کتب مقاتل و ... به ذاکران هدیه می‌شد و در ابتدای ورود افراد نیز از سوی دو روحانی سید، شال سیاه عزای سید‌االشهدا(ع) به حاضران تقدیم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۶ شهریورماه در حسینیه فاطمه الزهرا(س)واقع در میدان سپاه برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم زیارت عاشورا توسط محمود تاری، ذکر مصیبت توسط جواد اعتماد سعید و کاظم غفارنژاد انجام خواهد و بناست حجت‌الاسلام سید حسین مومنی نیز به خسنرانی بپردازد و علی انسانی نیز مدیحه‌سرایی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی