رئیس شورای شهر مشهد: نگاه تک بعدی توسعه را رقم نمی زند


رئیس شورای شهر مشهد: نگاه تک بعدی توسعه را رقم نمی زند

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نگاه تک بعدی رشد و توسعه شهر محقق نمی شود از این رو شورای شهر مشهد و مدیریت شهری در کنار توجه به طرح های عمرانی، به نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر نیز با محوریت قانون های بالادستی توجه می کند.

محمد رضا حیدری روز دوشنبه در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب که همان پاسخگویی به مردم است فاصله داریم ولی تلاش می شود به نیازهای مختلف شهروندان و زائران پاسخ داده شود.
وی اضافه کرد: هم افزایی و انسجام خوبی بین مدیران دستگاه های اجرایی و حاکمیتی در مشهد رقم خورده است که نتایج ارزشمندی به همراه دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: هر چه قدر ارتباط بین دولت و شورای شهر به عنوان دو نهاد برآمده از رای مردم بیشتر باشد موفقیت بیشتری عاید می شود.
حیدری افزود: پنجمین شورای اسلامی شهر مشهد بر مبنای این نگاه در کنار دولت و از ظرفیت ها و حمایت های استاندار نیز برخوردار بوده است به گونه ای که مشکلات شهری همواره از مسائل اولویت دار در استانداری خراسان رضوی است.
وی اضافه کرد: توجه به توسعه متوازن و عدالت محور در همه ارکان از شعار ها و رویکرد های شورای پنجم شهر مشهد است و با این رویکرد اقدامات خوبی به سرانجام رسیده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پیش رو بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر برگرفته از نگاه عاشورا در جامعه ترویج یابد.

حیدری افزود: مدیران و مسئولان بیشتر از بدنه جامعه مورد خطاب امر به معروف و نهی از منکر هستند از این رو باید نظارت همگانی با تکیه بر فضاهای آزاداندیشانه وجود داشته باشد تا عامل پیشگیری از وقوع مشکلات، فساد و رانت ها باشد.
۷۵۰۵/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما