حسن اکرمی چهره آشنای بازی اصفهان/ بازی تکراری برای داور سپاهان و ماشین سازی


حسن اکرمی چهره آشنای بازی اصفهان/ بازی تکراری برای داور سپاهان و ماشین سازی

بازی روز جمعه سپاهان برابر ماشین سازی را داوری قضاوت می کند که در هفته بیست و هشتم لیگ هجدهم همین بازی را بین دو تیم سوت زده است.

به گزارش" ورزش سه" سپاهان و ماشین سازی لیگ برتر نوزدهم را با یک برد با ارزش شروع کردند. سپاهان در روزی که چند مهره کلیدی و امیرقلعه نویی سرمربی اش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در بوشهر شاهین شهرداری این شهر را با سه گل مغلوب کرد.


ماشین سازی اما بزرگترین کار هفته اول را انجام داد و توانست استقلال پرستاره را با آندره آ استراماچونی سرمربی مطرح ایتالیایی اش با یک گل شکست دهد.


نتایج این دو تیم حالا بازی هفته دوم آن ها را که باید مقابل هم به میدان بروند حساس تر از قبل کرده است هرچند این بازی در زمین تیم سپاهان و در اصفهان برگزار می شود.


داور این بازی جذاب حسن اکرمی است که در فصل گذشته همین بازی را سوت زده است. او در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ هجدهم بازی همین دو تیم را در اصفهان قضاوت کرد که در نهایت سپاهان بازی را با نتیجه دو بر صفر برد. این داور 34 ساله فوتبال ایران که در این فصل تنها یک بازی در لیگ یک را قضاوت کرده فصل قبل به غیر از بازی ماشین سازی، بازی برابر نفت مسجد سلیمان را هم برای سپاهان سوت زده که این بازی نیز با نتیجه دو برصفر به سود یاران قلعه نویی به پایان رسید.


جالب اینجا است که اکرمی در فصل گذشته دو بازی هم برای ماشین سازی قضاوت کرده است. او ابتدا بازی این تیم برابر صنعت نفت را قضاوت کرد که با برتری تیم تبریزی همراه بود و همچنین بازی با سپاهان را در دو هفته مانده به پایان لیگ سوت زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت