عکس ؛ امباپه هواداران پی اس جی را حسابی نگران کرد!


کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن در اواخر دیدار این تیم مقابل تولوز از ناحیه همسترینگ پا آسیب دید تا پیروزی PSG با مصدومیت سه تن از بازیکنانش همراه باشد. نوشته عکس ؛ امباپه هواداران پی اس جی را حسابی نگران کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ امباپه هواداران پی اس جی را حسابی نگران کرد!

نگرانی PSG از مصدومیت امباپه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۱
عکس ؛ امباپه هواداران پی اس جی را حسابی نگران کرد!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن در اواخر دیدار این تیم مقابل تولوز از ناحیه همسترینگ پا آسیب دید تا پیروزی PSG با مصدومیت سه تن از بازیکنانش همراه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن دیشب در خانه خود در سومین هفته فصل جدید لوشامپیونا به مصاف تولوز رفته و موفق شد با نتیجه ۴-۰ به پیروزی برسد. اما این بازی از یک سو برای توخل و یارانش با ناراحتی به پایان رسید چرا که سه نفر از بازیکنان PSG در این بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شدند. کیلیان امباپه ستاره بزرگ پاری سن ژرمن یکی از این مصدومین بود.

امباپه در دقیقه ۶۶ مسابقه درحالیکه روی زمین افتاده بود پشت پایش را با دست گرفته و احساس درد می‌کرد. امباپه به اجبار از زمین بیرون برده شد و گفته می‌شود از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است.

امباپه در نهایت به همراه یکی از فیزیوتراپ‌های پاری سن ژرمن از تونل ورزشگاه بیرون رفت و آرتور زاگره، مدافع ۱۷ساله به جای او وارد زمین شد.

ولی مصدومیت امباپه سومین مصدومیت PSG در بازی دیشب بود. پیش از او هم ادینسون کاوانی و عبدو دیالو به دلیل مصدومیت ناچار به ترک زمین شده بودند.

مصدومیت کاوانی در دقیقه ۱۴ مسابقه اتفاق افتاد و مهاجم اروگوئه‌ای که از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد بلافاصله تعویض شد. دیالو هم در دقیقه ۴۰ بعد از یک دوئل هوایی مصدوم شده و توخل چاره‌ای جز تعویض او نداشت.

عکس ؛ امباپه هواداران پی اس جی را حسابی نگران کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط