عامل کودک آزاری در رفسنجان بازداشت شد


عامل کودک آزاری در رفسنجان بازداشت شد

کرمان - ایرنا - به گفته دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان، ناپدری کودک خردسال در این شهرستان که اقدام به آزار واذیت این کودک کرده بود بازداشت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حسین رئیسی نژاد روز دوشنبه در تشریح جزئیات انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر یک فقره کودک آزاری در رفسنجان افزود: در پی شکایت پدر طفل ۶ ساله مبنی بر این که توسط ناپدری اش مورد ضرب و جرح قرار گرفته بلافاصله دستورات قضایی لازم به مامورین پلیس جهت بررسی موضوع صادر شد.

وی با اشاره به اینکه توجه به اهمیت موضوع پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، ادامه داد:پس از مشاهده آثار جراحت بر روی بدن طفل، بازپرس پرونده بلافاصله نسبت به جلب متهمان، مادر و ناپدری این کودک اقدام کرد.

رئیسی نژاد اظهارداشت: پس از معرفی متهمان در دادسرا مادر طفل نظر به دفاعیات ایشان فعلا آزاد شد اماناپدری با توجه به وارد نمودن ضرب و جرح و کندن موهای سر طفل تا انجام تحقیقات کامل بازداشت است.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه دستگاه قضائی با قاطعیت و به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد، افزود:تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای شهرستان رفسنجان ادامه دارد.

۷۴۴۰ / ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل