مردم روستای پوزگاه گناوه از خدمات کاروان سلامت بهره مند شدند


مردم روستای پوزگاه گناوه از خدمات کاروان سلامت بهره  مند شدند

گناوه - ایرنا- به مناسبت هفته دولت مردم روستای پوزگاه بخش ریگ شهرستان گناوه از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

فرماندار گناوه در این برنامه گفت: کاروان سلامت نباید تنها مختص به یک زمان و مناسبت بلکه باید در همه فصول سال دایر باشد.

سیدعلی پاک نژاد افزود: فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر برگرفته از روحیه نوع دوستی آنان است.

وی اضافه کرد: حضور بموقع و اقدامات هدفمند و خدمت رسانی گسترده امداد گران جمعیت هلال احمر نقش قابل توجه و مؤثری در کاهش پیامدهای ناشی از حوادث طبیعی دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: باتوجه به اینکه هفته اول شهریور با یاد و نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و تحت عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده، فرصتی مناسب برای سرمشق قراردادن خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

مردم روستای پوزگاه گناوه از خدمات کاروان سلامت بهره  مند شدند
عبدالعلی صیادی افزود: در این ارتباط جمعیت هلال احمر گناوه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی اقدام به برپایی و اعزام کاروان سلامت در روستای پوزگاه از توابع بخش بندر ریگ کرده است.
وی اظهار داشت: این کاروان متشکل از پزشک داوطلب، کارشناس تغذیه، روان شناس، بینایی سنج، غربالگری شامل تست فشارخون و قند خون و داروخانه سیار، خدمات به اهالی روستا ارایه می‌دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: در مجاورت فعالیت این کاروان، پروژه داوطلبی، توزیع بسته‌های بهداشتی و برگزاری کلاس آموزشی بهداشت انفرادی برای کودکان و نوجوانان این روستا با استفاده از مربیان و کارشناسان بهداشتی انجام می‌شود.

روستای پوزگاه از توابع بخش ریگ در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا