کردستان 15 هزار میلیارد ریال طرح آماده افتتاح دارد


کردستان 15 هزار میلیارد ریال طرح آماده افتتاح دارد

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: این استان در مجموع 15 هزار میلیارد ریال طرح آماده بهره برداری دارد.

بهمن مرادنیا روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: ۲ هزار میلیارد ریال این طرح ها در هفته دولت به بهره برداری می رسد و ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح دیگر نیز به زمان سفر رییس جمهوری به استان موکول شده است.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح در هفته دولت شامل ۲۲۸ پروژه است که ۱۸۳ طرح عمرانی با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ۴۵ طرح سرمایه گذاری با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.

استاندار کردستان یادآور شد: افتتاح بیمارستان سقز، افتتاح سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان و بهره برداری از انتقال آب به چهار هزار و ۳۰۰ هکتار باغات استان، از جمله طرح هایی است که در سفر رییس جمهور به کردستان به بهره برداری می رسد.

مرادنیا در ادامه از ایجاد فضای یاس و ناامیدی توسط برخی رسانه ها انتقاد کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه ها مسئولیت سنگینی دارند و باید از ایجاد روحیه یاس در جامعه اجتناب کنند.

وی از خدمات دستگاه های استان در بخش های مختلف تقدیر کرد و افزود: انعکاس خدمات دولت و نظام، موجب یاس و ناامیدی در دشمنان می شود، ضمن اینکه کارهای بسیار خوبی نیز در حوزه های مختلف انجام شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه هزینه کار در این استان به دلیل شرایط جغرافیایی و توپوگرافی منطقه بسیار سخت و هزینه های خدمات چند برابر استان های دیگر است، اضافه کرد: فرزندان این استان در بخش های مختلف عاشقانه و توانمند مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

مرادنیا به تخصیص آب به ۹۶ هزار هکتار از اراضی استان اشاره کرد و گفت: این کار ارزشمند پس از پیگیری های زیاد و با تلاش های سازمان حهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای بدست آمد.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز دوشنبه همراه خبرنگاران رسانه های مختلف استان، معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل راه و شهرسازی در یک تور خبری از شبکه فرعی آبیاری تحت فشار سامانه سد آزاد، مخزن سد آزاد و ایستگاه های پمپاژ آب این سد و جاده در حال ساخت سنندج - مریوان بازدید کردند.

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!