به گزارش افکارنیوز،

تنها ۴ ماه از سال میلادی باقی مانده است، اما هنوز هم فیلم‌های زیادی برای اکران باقی مانده است. مثل هرسال به نظر می‌رسد، فصل سرما زمانی است که بیشتر فیلم‌های تحسین شده اکران می‌شوند، درست در زمان شروع فصل جوایز.

اخبار فرهنگ و هنر_ در این لیست، تعدادی فیلم مورد انتظار که در ادامه سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود را انتخاب کردیم اگرچه ممکن است فیلم‌های بیشتری نیز باشند که توجه شما را جلب کنند؛ فیلم‌هایی مثل «یک روز زیبا در محله»، «زندگی مخفی»، «یخ زده ۲» از این دست فیلم‌ها هستند. در ادامه با این فیلم ها آشنا می شوید.

«آن: قسمت دوم»

این فیلم ادامه فیلم پرفروش «آن» در سال ۲۰۱۷ است که در ششم ماه سپتامبر (۱۵ شهریور) اکران می‌شود. «آن:قسمت دوم» بر اساس رمان استفان کینگ در سال ۱۹۸۶ است که البته بر خلاف قسمت قبلی روی ترس بزرگسال‌ها تمرکز دارد. داستان این فیلم ۲۷ سال بعد از اتقافات قسمت اول روی می‌دهد و افرادی بزرگسال دوباره باید با نماد ترس‌های خود مقابله کنند.

چه فیلم‌هایی در سال 2019 اکران می‌شود؟

بازیگرانی مثل مک اووی، بیل دن براف، جسیکا چستین در «آن» ایفای نقش می‌کنند و در حالی که هیچ نگرانی بابت بازیگران وجود ندارد، اما امیدواریم این قسمت بیشتر از بخش اول ترسناک باشد. با اینکه از فیلم اول لذت بردیم، اما شاهد فیلم کاملا ترسناک نبودیم.

«به سوی ستارگان»

این فیلم توسط جیمز گری (شهر گمشده زی) کارگردانی شده است و برد پیت هم در شخصیت روی مکبراید در این فیلم ایفای نقش کرده است. نقش فضانوردی که برای یافتن پدر گمشده خود به فضا سفر می‌کند. پدر او در سفر فضایی خود به سیاره نپتون رفته است. شخصیت مک براید در طول سفر خود راز‌هایی را کشف می‌کند که طبیعت وجود انسان‌ها و جایگاه آن‌ها در کهکشان را به چالش می‌کشد؛ این فیلم در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) اکران می‌شود.

چه فیلم‌هایی در سال 2019 اکران می‌شود؟

گری در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این فیلم، واقع بینانه‌ترین سفر فضایی است که در یک فیلم گنجانده شده است. با تصاویر و تیزر‌هایی که از این فیلم منتشر شده می‌توان گفت که این فیلم با ترکیب دو فیلم‌ برتر دیگر در این ژانر یعنی «میان ستاره ای» و «جاذبه» ساخته شده است.

«مرد ایرلندی»

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی شما، مارتین اسکورسیزی را به عنوان کارگردان و دنیرو و آل پاچینو را عنوان گروه بازیگران انتخاب می‌کنید؟ مطمئنا با فیلم «مرد ایرلندی» روبرو خواهید شد، مورد انتظار‌ترین فیلم در سال ۲۰۱۹. «مرد ایرلندی» بر اساس کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌کنی» به نوشته چارلز برندت نوشته شده است که نخستین اکران جهانی اش را ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) در جشنواره فیلم نیویورک پشت سر خواهد گذاشت و پس از آن نیز از سوی نتفلکیس در اواخر سال ۲۰۱۹ نمایش داده می‌شود.

چه فیلم‌هایی در سال 2019 اکران می‌شود؟

این فیلم داستان زندگی واقعی فرانک شیرن ملقب به مرد ایرلندی با بازی رابرت دنیرو و قتل جیمی هوفا، رئیس اتحادیه کارگران آمریکا است. با اینکه از انتخاب دیر هنگام دنیرو کمی نا امید شده بودیم، اما او هیچ گاه نقش بدی را در همکاری با اسکورسیزی بازی نکرده و به همین دلیل دوباره شاهد یک بازگشت رویایی برای دنیرو خواهیم بود.

«جوکر»

در زمانی که پس از عدم موفقیت فیلم سینمایی «جوخه انتحار» هیچکس به دنیال فیلم دیگری از دشمن بتمن یعنی جوکر نبود، انتشار تریلر فیلم سینمایی جوکر از سوی تاد فیلیپس دوباره انتظارات را بالا برد؛ این فیلم در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) اکران می‌شود.

چه فیلم‌هایی در سال 2019 اکران می‌شود؟

فیلم «جوکر» داستانی اصلی خواهد داشت و واکین فینیکس در نقش آرتور فلک یا همان جوکر، دلقک و کمدین شکست خورده‌ای خواهد بود که به جرم روی می‌آورد و رئیس مجرمان شهر گاتهام می‌شود. دیگر بازیگر این فیلم شامل رابرت دنیرو در نقش موری فرانکلین می‌شود. خانواده وین نیز قرار است در این فیلم تنها به عنوان شخصیت‌های پس زمینه حضور داشته باشند. این فیلم از دنیای بتمن نیست و شخصیت بروس وین در آن حضو نخواهد داست.

«فانوس دریایی»

فیلم «فانوس دریایی» نخستین نمایش خود را در جشنواره فیلم کن تجربه کرد و با نظراتی که دریافت کرده، فیلم منتقد پسندی به نظر می‌آید. این فیلم توسط رابرت اگرز که فیلم «جادوگر» را در سال ۲۰۱۵ ساخته است کارگردانی شده و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت در دهه گذشته محسوب می‌شود. این فیلم به صورت سیاه و سفید ساخته شده و حال و هوای کلاسیک دارد.

چه فیلم‌هایی در سال 2019 اکران می‌شود؟

این فیلم داستان دو نگهبان «فانوس دریایی» را در سال ۱۸۹۰ میلادی روایت می‌کند که در جزیره‌ای دور دست زندگی می‌کنند و در پی مواجه شدن با کابوس‌های خود سلامت عقل خود را از دست می‌دهند. تاریخ اکران این فیلم ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اعلام شده است.

«جنگ ستارگان:خیزش اسکای واکر»

در حالی که بسیاری از مردم با فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» در سال ۲۰۱۷ بسیار نا امید شده بودند، اما این فیلم هنوز هم یکی از مورد انتظار‌ترین فیلم‌های سال است.جی جی آبرامز که اولین فیلم این سه گانه را کارگردانی کرده بود، کارگردانی این فیلم سینمایی را نیز بر عهده گرفته است.

چه فیلم‌هایی در سال 2019 اکران می‌شود؟

در این فیلم دیزی ریدلی و آدام درایور نقش‌های خود را به عنوان ری و کایلو رن مجددا بازی خواهند کرد. دلیل اصلی مورد انتظار بودن «خیزش اسکای واکر» این است که طرفداران فیلم اصلی «جنگ ستارگان» از اینکه بیلی ویلیامز و ایان مک دیارمید برای ایفای نقش‌های گذشته خود باز می‌گردند ابراز راضیت کرده اند.

این فیلم در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران می‌شود.