هم جنسگرایی، گناه قوم لوط هزاره سوم/(بررسی،علل،درمان)


خداوند آدم (ع) را خلق کرد و بهشت را مکانی را برای آسایش او قرار داد. پس از مدتی برای رسیدن او به آرامش انسانی از جنس مخالف برای او خلق کرد که همسر،همدم و مونس او باشد و این چنین نظام خلقت را بر اساس و پایه زوجیت انسان هایی از جنس مخالف زن و مرد خلق کرد تا در کنار یکدیگر به آرامش و تکامل برسند و با فرزند آوری نسل انسان را ادامه دهند. هم جنس...


خداوند آدم (ع) را خلق کرد و بهشت را مکانی را برای آسایش او قرار داد. پس از مدتی برای رسیدن او به آرامش انسانی از جنس مخالف برای او خلق کرد که همسر،همدم و مونس او باشد و این چنین نظام خلقت را بر اساس و پایه زوجیت انسان هایی از جنس مخالف زن و مرد خلق کرد تا در کنار یکدیگر به آرامش و تکامل برسند و با فرزند آوری نسل انسان را ادامه دهند.

هم جنس گرایی گناه کهنه پرستان

سالیان سال انسان ها براساس ساختار نظام خلقت مبنی بر ازدواج و تشکیل خانواده پیش رفتند تا این که عمل شنیع قوم سدوم سبب انحراف انسانیت از مسیرخودگشت. انحرافی که تا به امروز توسط انسان مدرن فریب خورده کید شیطان ادامه دارد. انسانی که از هر رسم و آیینی با تحلیل قدیمی و کهنه پرستی گریزان بوده،اما امروزخود مبتلا به کهنه ترین و کثیفترین عادات گذشتگان آلوده خود گشته…

همجنسگرایی چیست؟

به رابطه و تمایل عاطفی، احساسی و جنسی بین دو همجنس مرد( لواط) و دو هم جنس زن( مساحقه) همجنسگرایی و یا همجنس خواهی گفته می شود. رابطه ای که به دلیل تعارض با فطرت و خلقت انسان یک بیماری و انحراف محسوب می شود.

در حقیقت بی بند و باری و ولنگاری فرهنگ غرب روز به روز سبب بالارفتن آستانه جنسی شده و میل انسان غربی به تنوع طلبی و امتحان رابطه خارج از عرف و عادت متداول با هم جنس و حتی حیوانات اسباب انحراف او را از مسیر صحیح را فراهم نمود. به طوری که امروزه در غرب نه تنها همجنسگرای و رابطه جنسی با هم نوع قانونی شده که اجازه ازدواج و قبول فرزند نیز به آن ها داده می شود و برای آن ها حقوقی مانند دیگر زوجین در پارلمان رسمی کشورهای غربی وضع می شود.

در آمریکا بیش از یک دهه با تبلیغات گسترده از غول رسانه ای خود با ابزار های مختلف مانند فیلم و موسیقی و مقاله و… برای عادی جلوه دادن هم جنسگرایی تبلیغ مداوم کردند تا که امروزطبق این نمودار حدود دو سوم جامعه پذیرای آن شود.

هم جنسگرایی، گناه قوم لوط هزاره سوم/(بررسی،علل،درمان)

در گذشته، به رسمیت شناختن همجنس‌بازان فقط مختص اروپا بود و تعدادی کشور هم به طور پراکنده، این حق را به رسمیت می‌شناختنداما امروزه این پدیده در سرتاسر جهان رایج است. به طوری که علاوه بر ۲۸ کشور ارو پایی که حقوق هم جنس گرایان را به رسمیت شمرده در حال حاضر، ازدواج (هم‌باشیِ) همجنس‌بازان در سه کشور آمریکای شمالی کانادا و ایالات متحده و بخش‌هایی از مکزیک قانونی است.۱

هم جنسگرایی، گناه قوم لوط هزاره سوم/(بررسی،علل،درمان)

چیزی سبب میل انسان به هم جنس خود می شود؟

در مورد علل روی آوردن به همجنس گرایی توضیحی که مورد قبول همه ی پزشکان وروان شناسان باشد وجود ندارد. برخی متخصصان به علل روانی – اجتماعی وبرخی به دیگر عوامل زیستی (کارکرد نامتعادل غدد و هورمون های جنسی) اشاره می کنند. بنا بر این درمقابل با افرادی که بیماری خود را ناشی از ترشح غیر ارادی هورمونه ای درون ریز دانسته و سعی در تطهیر خود از این انحراف دارن باید گفت هنوز مستندات پزشکی قدرتمندی وجود ندارد تا تائید کند که گرایشات همجنس خواهی ریشه جسمانی و فیزولوژیکی دارد. ولی می توان عوامل دیگری که در بروز همجنس گرایی موثر است را نام برد.

هم جنسگرایی، گناه قوم لوط هزاره سوم/(بررسی،علل،درمان)

۱ـ خانواده متزلزل :یکی از دلایل این انحراف روابط غلط خانوادگی در انطباق شخصیت فرزندان با پدر و مادرو بعضا خشونت والدین است .چنان بیبر در تحقیقاتی که در سال های ۶۰—۷۰ میلادی که با ۵۰ والدین همجنس گرا مصاحبه داشته خشونت والدین را در این انحراف موثر می داند.(دکترنجفی توانا ـ روانشناس)

۲ـ تجربیات تلخ گذشته فرد مانند آزار و تجاوز جنسی توسط نزدیکان و دیگران.

۳ ـ عدم نظارت صحیح و آموزش نامناسب از سوی خانواده و اجتماع که سبب تجربیات همجنس بازی توام با کنجکاوی در دوران خرد سالی می شود.

۴ـ احساس بی ارزشی و سرخوردگی و عدم توانایی برای ایجاد رابطه مشروع با جنس مخالف.

۵ـ محدودیت‏ های محیطی مثل جدا نبودن محل خواب کودکان مخصوصا پسر بچه ها و خوابیدن اهل منزل در یک اتاق.

۶ـ ضعف مبانی مذهبی و اعتقادی در کنترل غریزه جنسی.

۷ـ تبلیغات گسترده رسانه ها در مشروع جلوه دادن این پدیده بخصوص در غرب

هم جنسگرایی، گناه قوم لوط هزاره سوم/(بررسی،علل،درمان)

همچنین در روایات در مورد خصوصیت قوم لوط آمده که در انحراف ایشان و پذیرفتن این گناه در آنان نقش بسزایی دارد. از جمله در “سفینه‌البحار” آمده : «قیل کانت مجالسهم تشتمل علی انواع المناکیر مثل الشتم و السخف و الصفح و القمار و ضرب المخراق و خذف الاحجار علی من مر بهم و ضرب المعازف و المزامیر و کشف العورات؛

گفته می‌شود مجالس آنها مملو بود از انواع منکرات و اعمال زشت، فحش‌های رکیک و کلمات زننده با هم ردوبدل می‌کردند، با کف دست بر پشت یکدیگر می‌کوبیدند، قمار می‌کردند، و بازی‌های بچه‌گانه داشتند، سنگ به عابران پرتاب می‌کردند و انواع آلات موسیقی را بکار می‌بردند و در حضور جمع بدن خود را برهنه و کشف عورت می‌نمودند. (قمی، شیخ عباس، سفینه البحار، ص۵۱۷. )

پیامدهای هم جنسگرایی چیست؟

پیامد های همجنس بازی و یا همجنس گرایی بسیار اند که می توان به برخی از این موارد اشاره کرد:

۱ـ از بین رفتن خانواده و تولید نسل ازپیامدهای بزرگ این عمل است که در مقالات پیشین به آن اشاره شد.

۲ـ افسردگی و سرگردانی و تحیرکه در اکثر هم جنسگرایان وجود دارد. چرا که حتی در کشور هایی که ازدواج همجنسگرایان را مشروع دانسته اند باز هم مردم این کشور ها نگرش چندان مثبتی نسبت به همجنسگرایان ندارند. یعنی به نوعی افراد همجنس خواه خود را نسبت به بقیه افراد جامعه غریبه دانسته در نتیجه هر روز نسبت به قبل افسرده تر می گردند.

۳ـ ضعف مفرط جنسی فاعل و مفعول ( به اصطلاح سرد مزاجی) به گونه ای که بعد از مدتی قادر به آمیزش جنسی به صورت طبیعی نیستند.

۴ـ افراد همجنس گرا (همجنس خواه) به تدریج قدرت اراده خود را از دست می دهند و نسبت به زندگی و مسائل آن احساس بی تفاوتی و بی مسئولیتی می کنند.

۵ـ بیمارهای عفونی، ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و سایر بیماری‌های مقاربتی از طریق مقعد.خیلی از افراد تصور می‌کنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند، در حالی‌که چون این ناحیه در درون خود باکتریهای زیادی دارد، انتقال ویروس های نظیر ایدز و… راحت‌تر انجام می‌گیرد این باکتری ها با شستشو از بین نمی‌روند. از آن گذشته دریچه مقعد یک درچه خروجی است، پس وارد شدن هر چیزی از این دریچه علاوه بر آسیب به دریچه و موارد ذکر شده همراه با درد است و به مرور باعث باز شدن هر چه بیشتر دریچه مقعد و پیدایش عوارض ذکر شده می‌شود.( طب در قرآن، ص ۱۸۱ ـ ۱۸۲ )

۶ـ سست شدن عضلات مقعد و از دست دادن کنترل قضای حاجت، از این رو، ممکن است مدفوع شخص بدون اراده از او خارج شود.

۷-انعکاس روانی و تحت تأثیر قرار گرفتن شخص (مفعول مرد) به طوری که تصور کند که مرد نیست و همین مسئله باعث ایجاد اختلالاتی در رفتار وی می گردد و دچار بیماری های روانی می شود که از مهم ترین این بیماری ها می توان بیماری های مازوفیسم و سادیسم را نام برد.

در پایان به برخی از راهکارها برای ترک این گناه اشاره می کنیم. اما باید اذعان داشت که قبل از هرچیز فرد باید سعی کند که این گناه برای او تبدیل به عادت نشود که در این صورت ترک آن بسیار سخت است.

۱ـ ذهنیت خود را با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) تقویت کنید وایمان داشته باشید که درهای توبه و بخشش خداوند همواره به روی شما باز است.

۲ـ بیش از آنکه از ابتلا به اختلال همجنس‌خواهی شرمسار باشید، مبادرت ورزید تا در اسرع وقت با مراجعه به روانپزشک در جهت درمان خود بر آید.

۳ـ روابط اجتماعی‌تان را گسترش دهید. سعی کنید روابطت ان را با دوستان خوبی که دارید توسعه دهید. با آنان به گردش، سینما، کوهنوردی، شنا، و… بروید و از تنها ماندن دوری کنید. به هر حال، سعی کنید تا حد امکان از انزوا و گوشه‌گیری به در آیید.

۴ـ سعی کنید در اماکنی که ممکن است به ارتباط شهوت‌آمیز منجر شود، حضور پیدا نکنید. همچنین تلاش کنید در برخی از اماکن حتی تماس چشمی‌ را هم مدیریت کنید

۵ـ از ازدواج ناامید نباشید. اگر مدتی تمایل خود را به همجنس کنترل کنید، به تدریج خواهید دید که شما هم مانند هر جوان دیگری به جنس مخالف علاقه دارید و خواهان ازدواج هستید.

۶ـ در روزها و موقعیت های نخستین، عمل کردن به این راهکارها و دل بریدن از این حالت سخت و چه بسا ناممکن جلوه کند اما باید توجه داشته باشید که به گفته ی علی(ع) «با ارزش ترین کارها دشوارترین آنهاست» پس این حالت نشان از ارزشمندی و اهمیت تصمیم شخص دارد و باید در مسیر عمل کردن به این تصمیم بجا و ارزشمند گام های بهتر و بلندتر بردارد.

۷ـ اجتناب ازتمام ارتباط ها، مکان ها و موقعیت هائی که انجام اندیشه همجنس گرایی را تداعی می کند.

تحریریه سایت با حجاب _ نیکبخت

۱ـ منبع این خبر سایتhttp://hiddush.orgاست. با توجه به اسم سایت، این سایت متعلق به سازمانی به نام هیدوش می‌باشد که به معنی نوآوری و نوسازی می‌باشد!هیدوش یک سازمان غیر انتفاعی متعلق به سازمان ملل در سال۲۰۰۹ است که هدف آن ارتقاء آزادی مذهبی و برابری در اسرائیل است!!

منابع استفاده شده در این مقاله:

۱_روان شناسی رفتار جنسی، محمد باقر کجباف، نشر روان، تهران، ۱۳۸۱

۲_ روانشناسی جرائم و انحرافات جنسی، مسعود انصاری، چاپ دوم، تهران، ۱۳۵۹، نشر کتابفروشی اشراقی

۳_ضیاء الصالحین (بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین) , مهدی آقابابائی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو