اولویت یوونتوس، حفظ دمیرال و فروش روگانی به رم است؛ پاراتیچی و پتراکی، سه شنبه دوباره با یکدیگر ملاقات می‌کنند


اولویت یوونتوس، حفظ دمیرال و فروش روگانی به رم است؛ پاراتیچی و پتراکی، سه شنبه دوباره با یکدیگر ملاقات می‌کنند

در صورت منتفی شدن انتقال روگانی به رم، بانوی پیر چاره ای جز قربانی کردن مریح دمیرال...

طرفداری- یوونتوس قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، تعداد مدافعان خود را به عدد 4 کاهش بدهد. در این راه، یکی از بین مریح دمیرال یا دنیله روگانی مجبور به ترک تورین است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ میلان حاضر است با پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای جذب دمیرال اقدام کند. قرار است ملاقاتی میان دو باشگاه ترتیب داده شود؛ روسونری می خواهد بداند که آیا یوونتوس مایل به فروش دمیرال است یا خیر. در قرارداد دمیرال با یوونتوس بندی وجود دارد که در صورت فروش او به تیمی دیگر در دو سال ابتدایی، بخشی از درصد مبلغ انتقال به ساسولو می رسد. در حال حاضر آینده این مدافع ترک و دنیله روگانی به یکدیگر گره خورده است. رفتن یکی از آنها به معنی ماندن دیگری است.

یوونتوس ترجیح می دهد دمیرال را حفظ کند و در عوض دنیله روگانی را به رم بفروشد. در همین راستا امروز (سه شنبه) ملاقات تازه ای میان پاراتیچی و پتراکی انجام خواهد شد. طرفین در مذاکرات قبلی به بن بست خوردند. رم و یوونتوس می دانند که این آخرین شانس آنها برای دستیابی به توافق است. اگر بازهم مذاکرات رم و یوونتوس خوب پیش نرود و جالوروسی از جذب روگانی ناامید شود، آنگاه میلان به طور جدی شانس خواهد داشت که دمیرال را به ترکیب خود اضافه کند. جالوروسی علاوه بر روگانی، همچنان به دژان لوورن نیز فکر می کند. در اصل پتراکی درحال ارزیابی شرایط روگانی و لوورن است تا یکی از آنها را به تیم فونسکا اضافه کند. به نقل از منابع نزدیک به رم، پائولو فونسکا ویژگی های بازی روگانی را شبیه جانلوکا مانچینی می داند و ترجیح می دهد لوورن به ترکیب تیمش اضافه شود. این درحالی است که انتخاب پتراکی، روگانی است.

نیکولو اسکیرا نیز مدعی شد هم اکنون ایجنت روگانی در شهر رم حضور دارد تا راه انتقال موکلش به پایتخت ایتالیا را هموار کند. درخواست روگانی از رم، قراردادی 5 ساله با دستمزد 3 میلیون یورو در سال است. احتمالا امروز (سه شنبه) سرنوشت این انتقال مشخص خواهد شد. یوونتوس در فرمول واگذاری روگانی به رم همچنان انتظار دارد بازیکنی چون السیو ریکاردی راهی تورین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک