عشق عجیب دختر جوان به پیرمرد 83 ساله +فیلم


دختر جوان 27 ساله ادعا می‌کند در یک نگاه عاشق پیرمرد 83 ساله شده است.

عشق عجیب دختر جوان به پیرمرد 83 ساله +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داستان عاشقانه بین زن جوان ۲۷ ساله و پیرمرد ۸۳ ساله مشهور به شمن به تازگی در کشور اندونزی شهره عام شده است. با وجود اختلاف سنی زیاد بین این زوج، اما زن ادعا می‌کند که در یک نگاه عاشق شوهرش شده است. داستان عاشقانه این زوج زمانی شروع شد که نورایی ۲۷ ساله برای اولین بار سودیرگو ۸۳ ساله را ملاقات کرد. زمانیکه دختر جوان قصد داشت با خانواده‌اش به خانه شمن معروف در دسا جتیلابا برود تا از او مشاوره بگیرد. در آن زمان و در همانجا بود که نورایی عاشق پیرمرد ۸۳ ساله شد و هربار به بهانه‌های مختلف به منزل پیرمرد می‌رفت تا از او مشاوره بگیرد.

بیشتر بخوانید: زد و خورد خانوادگی در وسط خیابان جنجال آفرید +فیلم

دختر جوان حتی خانواده‌اش را که مخالف این رابطه عاشقانه بودند ترک کرد. او به قدری علاقه خود را ابراز کرد تا در نهایت پیرمرد به او پیشنهاد ازدواج داد. آن‌ها قبل از ازدواج باید خانواده‌هایشان را راضی می‌کردند. فرزندان پیرمرد برایشان سوال بود که چرا یک دختر جوان برای انتخاب شریک زندگی آنقدر متفاوت عمل می‌کند و به دنبال شریکی هم سن و سال خودش نیست.

در نهایت آن‌ها هفته گذشته مقابل خانواده‌هایشان و ده‌ها روستایی ازدواج کردند. این اولین ازدواج دختر جوان و چهارمین ازدواج پیرمرد بود. فرزندان پیرمرد ادعا می‌کنند که نامادری جدیدشان عاشق واقعی است و به خاطر پول و شهرت به این ازدواج تن نداده است.

گفتنی است، شمن نام یک رشته باور‌های سنتی در برخی اقوام بدوی است؛ که از دوران پیش از تاریخ در سراسر جهان وجود داشته‌است. شمن‌باوران معتقدند که به‌وسیله تماس با ارواح می‌توان بیماری و رنج افراد را تشخیص داد و درمان کرد یا در افراد ایجاد بیماری و رنج نمود.

انتهای پیام/


ازدواج دختر جوان با پیرمرد ۸۳ ساله خبر ساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش