دانلود Cat Runner 2.9.6 گربه ای که برای تامین وسایل خانه می دود + مود


دانلود Cat Runner 2.9.6 گربه ای که برای تامین وسایل خانه می دود + مود

مجله آنلاین موبنا –  مشابه دیگر بازی های این سبک باید در مسیری طویل امتیاز جمع کرد و در عین حال از موانع اجتناب نمود. تفاوت کت رانر با بقیه بازی های رانر در سناریو بازی است جایی که گربه قهرمان داستان قصد تغییر دکوراسیون منزل اش را دارد و همین انگیزه ای شده تا به دنبال جمع کردن سکه برود. Cat Runner Cat Runner دویدن گربه، به قصد جمع کردن رفقا در...

مجله آنلاین موبنا – مشابه دیگر بازی های این سبک باید در مسیری طویل امتیاز جمع کرد و در عین حال از موانع اجتناب نمود. تفاوت کت رانر با بقیه بازی های رانر در سناریو بازی است جایی که گربه قهرمان داستان قصد تغییر دکوراسیون منزل اش را دارد و همین انگیزه ای شده تا به دنبال جمع کردن سکه برود.

دانلود Cat Runner 2.9.6 گربه ای که برای تامین وسایل خانه می دود + مودCat Runner

Cat Runner دویدن گربه، به قصد جمع کردن رفقا

در وضعیتی که تامین وسایل خانه برای آدم ها هم کار ساده ای نیست گربه شخصیت اصلی بازی Cat Runner برای اینکه بتواند دکوراسیون خانه اش را سر و سامان دهد، مجبور است در خیابان تا می تواند بدود و سکه جمع کند. با این کار پول لازم برای خرید لوازم نو برای خانه را جمع کرده و سپس می تواند رفقای قدیمی اش را دوباره در منزل کنار هم جمع کند. این سناریوی فانتزی به طرز جالبی ما را به یاد روزگاری می اندازد که در آن زندگی می کنیم.

کنترل بازی: ساده و روان

کنترل بازی کت رانر همان اصول ثابت بازی های سبک دونده را رعایت می کند. اینکه با حرکت به چپ و راست نباید به موانع برخورد کنید. در زمانی که لازم بود تکل بزنید و از زیر اجسام رد شوید یا اینکه به موقع از روی یک وسیله بپرید.

دکوراسیون خانه گربه را به سلیقه خود تغییر دهید

وقتی با بردن مراحل سکه جمع کردید (یا اینکه نسخه مود بازی را دانلود کردید) پول لازم برای تغییر دکوراسیون را به دست می آورید حالا می توانید از مبلمان تا کاغذ دیواری و کفپوش و… را در اتاق های مختلف منزل، نو کنید و از یک خانه فرسوده، منزلی بازسازی شده و جذاب بسازید.

خرید و ارتقای کاراکتر بازی

بخشی در منوی بازی وجود دارد که می توانید با پرداخت هزینه گربه خود را ارتقا دهید. لباس های خفن به او بپوشانید و سپس مهارت های فردی اش، نظیر جذب مغناطیسی، امتیاز دوبرابر و مدت جت پک او را افزایش دهید.

حالت مسابقه آنلاین چند نفره

حالت جذاب دیگری که در بازی کت رانر وجود دارد، حالت مسابقه ای زمانی است. در این مدل از بازی با 2 دو نفر دیگر به طور همزمان در یک مسیر مسابقه می دهید و هر کسی زودتر از خط پایان عبور کند برنده شده و جایزه دریافت می کند. در مسیر مسابقه، رد شدن از روی فلش های هم رنگ خودتان باعث می شود شتاب بیشتری پیدا کرده تا با پیشی خود از رقبا پیشی بگیرید.

تصاویر بازی:

دانلود آخرین نسخه Cat Runner (بروزرسانی 2 شهریور 98)

دانلود نسخه اصلی 2.9.6

دانلود نسخه مود 2.8.0 سکه و الماس بی نهایت

دانلود Cat Runner 2.9.6 گربه ای که برای تامین وسایل خانه می دود + مود

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس