استقبال از کلاس مکبری اوقات فراغت کانون حضرت قائم نوشهر چشمگیر است


استقبال از کلاس مکبری اوقات فراغت کانون حضرت قائم نوشهر چشمگیر است

قاسمی، استقبال از کلاس مکبری اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم نوشهر را چشمگیر دانست و گفت: برنامه های خوب و متنوع در طرح آسمانی ها، مشوق نسل جوان به مساجد است.

«مهدی قاسمی»، امروز (سه شنبه 5 شهریورماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نوشهر در طول تابستان، کلاس های مختلفی نظیر آموزش قرآن، احکام، آموزشی، رایانه، اذان گویی(مکبری)، فوتسال، تنیس روی میز، فوتبال دستی و برنامه اردویی را در اوقات فراغت تابستان سال جاری، تدارک دیده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نوشهر، استقبال از کلاس مکبری اوقات فراغت این کانون را چشمگیر دانست و اظهار کرد: افزایش مکبران در مسجد یکی از برکات و ثمرات ارزشمند کلاس های اوقات فراغت در قالب طرح آسمانی های این کانون است.

قاسمی بیان کرد: استقبال نوجوانان و کودکان از برنامه های آسمانی های کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نوشهر، بسیار گسترده بوده و این روند موجب حضور بیشتر آنها در مسجد، شده است.

وی ابراز کرد: مدیر مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه های خوب و متنوع در اوقات فراغت می توانند، مشوق خوبی برای جذب مردم در سنین مختلف به ویژه نسل جوان به مساجد باشند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس