129 طرح دامغان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد


129 طرح دامغان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد

سمنان-ایرنا- به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، 129 طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان دامغان با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری شد.

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، روز سه شنبه استاندار سمنان به همراه مدیران کل و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن همایش های دانشگاه دامغان حاضر شد و طرح های شهرستان دامغان به صورت همزمان افتتاح و بهره برداری شد.

فرماندار دامغان در این خصوص در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۲۲ طرح عمرانی هفته دولت امسال توسط ۱۷ دستگاه اجرایی با صرف اعتبار ۳۲۷ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال در دامغان به بهره برداری رسید.

علی اصغر مجد گفت: طرح گازرسانی به روستای طزره از جمله طرح های مهم در دامغان است که عملیات گازرسانی به طول ۴۷ کیلومتر و با صرف پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از روستای مهماندوست به روستای طزره به اتمام رسیده است که با این عملیات، روستاهای مهماندویه و طزره از نعمت گاز در هفته دولت امسال برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: بهره برداری و افتتاح مجتمع جاده ای پارس با صرف چهار میلیارد ریال اعتبار نیز یکی دیگر از طرح های مهم این شهرستان در نزدیکی روستای قوشه در محور سمنان-دامغان است.

مجد اظهار داشت: ۴۰ طرح نیز در سطح دهیاری های بخش مرکزی و امیرآباد با صرف اعتبار ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۲ طرح دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دامغان شامل خانه های بهداشت شهری و روستایی از اقدامات دولت در این شهرستان است که با صرف اعتبار هشت میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجد تصریح کرد: هفت طرح اقتصادی- تسهیلاتی شامل پنج طرح جهاد کشاورزی، یک طرح میراث فرهنگی و یک طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای با صرف ۹۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال افتتاح شد که ۳۰ شغل مستقیم ایجاد کرد.

فرماندار دامغان گفت: ۱۲طرح با اعتبار ۱۸۰ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال از جمله طرح هایی است که در هفته دولت امسال در دامغان کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

در این آیین ابوالفضل حسن بیکی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، و جمعی از مسوولان و مردم شهرستان دامغان حضور داشتند.

در هفته دولت سال گذشته، ۱۱۳ طرح عمرانی با اعتبار ۴۱۶ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال و ۶ طرح اقتصادی با ۲۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش های مختلف افتتاح شد.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شد.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی